Tinkerdag Leusden!Al erg vroeg moesten we vertrekken want ik moest om 9:05 al starten..
.Daar aangekomen en gepoetst te hebben Viane gezadeld en toen huppa naar de inrijbak.
In het begin was ze erg kijkerig en ze vond alles maar machtig interessant
.Na wat rondjes stappen ontspande ze en was ze erg fijn met inrijden.
Toen was het tijd voor onze (onderlinge) proef. De eerste keer L1..
In de bak aangekomen vond ze alles super interessant. De 'binnenbak' was voor een gedeelte aan de zijkanten open.
Waardoor ze ook de paarden die bij de trailers stonden kon zien. Dat was natuurlijk veel interessanter
.Daardoor was er in de proef wat meer spanning en heb ik hier en daar erg slordig gereden.
..Viane was verder wel erg braaf, maar van de punten verwachtte ik niet erg veel.

's Middags gingen we springen. Al etend Viane opgezadeld (want ik moest ineens een halfuur eerder) en lekker relaxed ingereden. Ik kon goed merken met inrijden dat ze er zin in had.
Toen de bak in om het parcour te springen. En ze was echt super te rijden!
Ze luisterde super naar m'n been en sprong heerlijk. Achteraf was 40cm wel een beetje laag, maar ik had niet verwacht dat het zo goed zou gaan
.We waren foutloos met 55 stijlpunten

Na het springen kwam de uitslag. En totaal onverwachts was ik met dressuur 1e met 187 punten
. Dat had ik echt totaal niet verwacht. En... met springen ook 1e! 
Viane heeft gewoon weer super gelopen!

Foto's zijn gemaakt door Dobbel, van wie Viane ook is en een paar foto's zijn gemaakt door Annn, die ook gezellig kwam kijken!

Foto's inrijden dressuur:

De proef:

Springen:

Springfoto gemaakt door MelanieB:

:
Met dressuur moet ik er op letten dat ik m'n handen meer draag, tenen naar binnen draai en mn benen lang maak en dus ook m'n hakken uitdruk!

was echt genieten al die tinkers bijelkaar
!

! Hihi!
.