Maar bij de prijsuitreking bleek..
Een eerste plaats met 200 punten!

Twee stills uit de proef.
E - B - E grote volte.

X - A halve grote volte rechts.

En deze foto's heeft Allejandro gemaakt!

En de mooiste, deze heb ik laten uitvergroten.

Liefs.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt zo super je punten! Nog maals gefeliciteerd. 

Ga zo door! 

Ashley__ schreef:geweldig mooi dier
Alleen zou ik hem nog wel iets meer naar beneden willen zien, dus nog iets meer voorwaarts neerwaarts, zeker in de B vind ik dat een wat fijner beeld.
En heeft je paard een holle rug?
Ben idd ook beneiuwd naar de afstamming

!
Aman_ schreef:Ze heeft inderdaad een holle rug.Ashley__ schreef:geweldig mooi dier
Alleen zou ik hem nog wel iets meer naar beneden willen zien, dus nog iets meer voorwaarts neerwaarts, zeker in de B vind ik dat een wat fijner beeld.
Als ze nog meer naar beneden gaat, dan loopt ze al snel te diep. Nu loopt ze juist goed.
Ze is een Teunis x Lute.

Ashley__ schreef:O, oké, ik vind juist dat je paard zich iets opkropt, maar het is toch niet of bovenin of diep
Maar goed, ik heb er ook niets over te zeggen natuurlijk
Jibbel schreef:Ik denk dat wat er bedoeld wordt, dat ze iets meer hals mag laten zien. Nu is je paard erg kort in de hals, als je meer ruimte geeft blijft het neusje eruit en wordt ze wel wat langer. Verder echt netjes hor!
Aman_ schreef:Ashley__ schreef:O, oké, ik vind juist dat je paard zich iets opkropt, maar het is toch niet of bovenin of diep
Maar goed, ik heb er ook niets over te zeggen natuurlijk
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
De jury zei trouwens nog dat ze keurig liep hoor, netjes met haar neusje eruit.

Ashley__ schreef:geweldig mooi dier
Jibbel schreef:Ik denk dat wat er bedoeld wordt, dat ze iets meer hals mag laten zien. Nu is je paard erg kort in de hals, als je meer ruimte geeft blijft het neusje eruit en wordt ze wel wat langer. Verder echt netjes hor!