Zuidwolde: de eerste buitenwedstrijd voor ons beiden. we hebben iets te lang ingereden en dat was jammer maar dat weten we voor de volgende keer. hij was erg gespannen maar dat is ook te begrijpen. hij heeft zelfs gesteigerd
in de eerste proef was hij gestruikeld waardoor hij wat onregelmatig werd, we hebben wel doorgereden omdat ik erzelf niks van merkte en de jury zei dat we even moesten kijken bij de volgende proef en de andere jury heeft er niks van gezegt alleen op de coupon, achteraf hadden we beter kunnen stoppen maar ja dat is achteraf
. de eerste proef had ik 182 punten en een 5e plaats van de 24, met een geldprijs en een rozet
en de tweede 171. gelijk 11 punten minder. maar die proef ging ook wel een stuk minder. de foto's zijn alleen van Zuidwolde.Hoogeveen: eerst hebben we goed gekeken hoe die liep want je gaat niet met een kreupel paard op wedstrijd. maar alles was in orde dus gingen we op weg. met inrijden was hij te gespannen en te druk, ook in de proeven. de 1e proef vond ik best goed gaan nog maar de jury vond dat wat minder, 170 punten. de 2e proef vond ik helemaal verprutst maar de jury vond dat niet, 180 punten.
naja genoeg gezeurd, lekker 2 winst erbij
mooi gevlochten en gewassen:

wat kijk ik hier arrogant

inrijden:

beetje gespannen

ik geconcentreed bezig

wachten tot we erin mogen:

en in de ring:

eindelijk ontspannen

jammer dat sommige foto's wat bewogen zijn maar je hebt dan een beeld van hoe die loopt.
een berichtje zou leuk zijn
ik wel pauline mijn groom heeeeel erg bedanken dat ze mee is geweest en mij super heeft geholpen en voorgelezen, en natuurlijk bedankt voor de mooie knotten
zondag weer 
pauline en ik:

let op: we hebben niet doorgereden omdat ik persee die proef wilde rijden, hij is ook ong. 2 maanden geleden kreupel geweest, dit zat gewoon tussen de oren de dierenarts zei dit ook. teugelkreupel. dus ga er nu niet de hele tijd over zeuren
, want de volgende dag was er niks aan de hand en het lag ook heel erg aan de grond. die was NIET gelijkmatig
nouja je weet zelf toch wel het beste voor je paard
vind de foto's er redelijk ontspannen uit zien!