gypsy@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gypsymyhorse

gypsy@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 20:56

Hier wat foto's van ons tinkertje

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YQPC8GFW.jpg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is vooral bij de eerste foto's nog niet helemaal lekker nageeflijk.
Mijn verbeter punten:
- Hakken naar beneden
- Voor me uit kijken
- Gypsy mag wel iets ronder, al vind ik het op de foto's er wel minder uit zien goed uitzien dan normaal.
- Het wijken gaat nog NIET ECHT goed, wees alsjeblieft niet te streng, ik ben nu gewoon elke keer 1 pasje aan het oefenen, vanuit daar proberen we het uit te bouwen.
- Dit zijn twee keer rijden op foto's, waat ik het zwarte shirt aan heb is les, de andere gewoon rijden.
Met het blauwe shirt, die dag ging het rijden niet geweldig, sinds ze in de wei staan heeft hij er niet zoveel zin meer in. Bij de les zijn de foto's niet op de meest charmante momenten gemaakt, het zijn er ook weinig want het fototoestel was leeg, zijn is echter geen excuus.
- Op sommige foto's loopt hij wat op de voorhand, dit komt waarschijnlijk doordat ik hem op dat moment niet voorwaarts genoeg had, het voorwaartse blijft bij hem moeilijk, vooral als het lekker, windstil weer is, kan hij wat traag zijn, ik maak al erg veel overgangen maar op het moment dat ik te lang in 1 temp rijdt, valt hij snel op de voorhand.
- Er zijn geen foto's van het inrijden, want mijn moeder kwam pas aan het eind en de foto's van de les zijn door mijn instructrice gemaakt.

Oké een hele lijst, maar ik ben niet erg tevreden met de foto's, het voelt beter dan het er op foto's uit ziet en er valt nog een hoop te verbeteren.

gypsymyhorse

Re: gypsy@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 20:58

oh trouwens ik rijd ook neit altijd op het goede been licht, hier let ik eigenlijk niet zo op, zal wel moeten, maar ik heb het zo druk met vanalles en nog wat tijdens het rijden dat dat er wel eens bij in schiet. En tenen naar binnen, ik probeer het al vanaf mijn tiende, hetlukt me maar niet die kapstokjes af te leren. Iemand misschien tips daarvoor?

gypsymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 21:08

niemand?
nou zeg:(

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:14

Leuk tinkertje..
Ik heb ook altijd last van kapstokken, heb nu schuine beugelblokjes en die werken wel goed eigenlijk. de eerste keer dat ik er mee reed deed het het best pijn maar nu vind ik dat alleen fijn. Misschien dat eens proberen

gypsymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 08:03

tinka__ schreef:
Leuk tinkertje..
Ik heb ook altijd last van kapstokken, heb nu schuine beugelblokjes en die werken wel goed eigenlijk. de eerste keer dat ik er mee reed deed het het best pijn maar nu vind ik dat alleen fijn. Misschien dat eens proberen

dankjewel, volgende keer dat ik in de ruitersportzaak ben zal ik er even voor kijken.

Brendatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:51

Ik vind de laatste foto wel erg gevaarlijk!
Als hij ergens van schrikt..
maar wel leuk dat je dat kan met je paardje..
Verder ziet het er leuk uit..

gypsymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 16:42

Brendatjee schreef:
Ik vind de laatste foto wel erg gevaarlijk!
Als hij ergens van schrikt..
maar wel leuk dat je dat kan met je paardje..
Verder ziet het er leuk uit..

Mijn moeder(fotograaf) stond ervoor en wij hebben dit al best vaak gedaan. Dat wil niet zeggen dat je er daarom niet af kan vallen, maar dit doe ik alleen als hij heel rustig is en de omgeving niet te druk is. Knipoog

MaanNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:44

tja er zijn wel meer dingen gevaarlijk...
als je maar goed blijft nadenken moet het te doen zijn Tong uitsteken

gypsymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 19:33

ah laat nou ff een berichtje achter:(

harvestroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:44

leuke tinker hoor,ik heb wel een vraagje?ligt jou zadel nou zo ver naar voren of lijkt dat maar zo?
het lijkt op de foto's alsof je bijna op zijn nek zit,vooral op foto 3
verder vind ik het al goed uitzien hoor Knipoog

gypsymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 20:24

harvestroos schreef:
leuke tinker hoor,ik heb wel een vraagje?ligt jou zadel nou zo ver naar voren of lijkt dat maar zo?
het lijkt op de foto's alsof je bijna op zijn nek zit,vooral op foto 3
verder vind ik het al goed uitzien hoor Knipoog

Ik geloof niet dat hij extreem ver naar voren lag, maar zo op de foto's lijkt het inderdaad wel erg. Misschien is hij naar voren geschoven maar ik zal erop letten.