http://www.mijnalbum.nl/Foto-YQPC8GFW.jpg

Hij is vooral bij de eerste foto's nog niet helemaal lekker nageeflijk.
Mijn verbeter punten:
- Hakken naar beneden
- Voor me uit kijken
- Gypsy mag wel iets ronder, al vind ik het op de foto's er wel minder uit zien goed uitzien dan normaal.
- Het wijken gaat nog NIET ECHT goed, wees alsjeblieft niet te streng, ik ben nu gewoon elke keer 1 pasje aan het oefenen, vanuit daar proberen we het uit te bouwen.
- Dit zijn twee keer rijden op foto's, waat ik het zwarte shirt aan heb is les, de andere gewoon rijden.
Met het blauwe shirt, die dag ging het rijden niet geweldig, sinds ze in de wei staan heeft hij er niet zoveel zin meer in. Bij de les zijn de foto's niet op de meest charmante momenten gemaakt, het zijn er ook weinig want het fototoestel was leeg, zijn is echter geen excuus.
- Op sommige foto's loopt hij wat op de voorhand, dit komt waarschijnlijk doordat ik hem op dat moment niet voorwaarts genoeg had, het voorwaartse blijft bij hem moeilijk, vooral als het lekker, windstil weer is, kan hij wat traag zijn, ik maak al erg veel overgangen maar op het moment dat ik te lang in 1 temp rijdt, valt hij snel op de voorhand.
- Er zijn geen foto's van het inrijden, want mijn moeder kwam pas aan het eind en de foto's van de les zijn door mijn instructrice gemaakt.
Oké een hele lijst, maar ik ben niet erg tevreden met de foto's, het voelt beter dan het er op foto's uit ziet en er valt nog een hoop te verbeteren.