Daar zijn best wel mooie plaatsjes uit voortgekomen vind ik zelf. Ik was eigelijk al klaar met rijden dus verder zijn er geen rijfoto's gemaakt. Vandaag heb ik gesprongen en zijn er ook weer foto's gemaakt, deze volgen nog!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar zijn best wel mooie plaatsjes uit voortgekomen vind ik zelf. 

Maar dit zijn inderdaad geen foto's waar de ontspanning vanaf spat 

Dat kan Didi wel!
lailapri schreef:lijkt het nu zo of kan dit paard niet ontspannen (gebit?) ik zie veel spannen rond de kaak/1e wervel.
Asls het gebit niet oke is en je gebruikt een bitlooshoofdstel dat aantrekt kan het paard niet zijn onderkaak laten afhangen en ontspannen, maar misschien lijkt het maar zo?

Rijtechnisch commentaar ben ik het over het algemeen ook mee eens. CleovG schreef:lailapri schreef:lijkt het nu zo of kan dit paard niet ontspannen (gebit?) ik zie veel spannen rond de kaak/1e wervel.
Asls het gebit niet oke is en je gebruikt een bitlooshoofdstel dat aantrekt kan het paard niet zijn onderkaak laten afhangen en ontspannen, maar misschien lijkt het maar zo?
Of gewoon een tijdje goed doortrainen op de nageeflijkheid en de ontspanning. Er hoeft echt niet meteen een bitloos hoofdstel bijgehaald te worden hoor.
Ik vind hem wat strak in zijn bovenlijn en hij zou nog wat meer bij elkaar gereden mogen worden