beetje jammer van de hindernis

strekken kan ze ook

en de laatste:

commentaar mag, maar houd het aardig...en ik weet al dat ik mn tenen meer naar binnen moet draaien

sorry als de foto's n beetje onduidelijk zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar de foto's die het wel doen geven een fijne indruk hoor! Het ziet er zeker goed uit voor het L1, jij moet je puntjes wel kunnen rijden. Hoeveel punten had je? Unfaithful schreef:Drie foto's (de 1e, 2e en 7e) doen het bij mij niet.Maar de foto's die het wel doen geven een fijne indruk hoor! Het ziet er zeker goed uit voor het L1, jij moet je puntjes wel kunnen rijden. Hoeveel punten had je?
charloet schreef:Unfaithful schreef:Drie foto's (de 1e, 2e en 7e) doen het bij mij niet.Maar de foto's die het wel doen geven een fijne indruk hoor! Het ziet er zeker goed uit voor het L1, jij moet je puntjes wel kunnen rijden. Hoeveel punten had je?
God, ik schok me rot: ik d8 huh? zit ik op iemands anders account!? wou namelijk precies hetzelfde zeggen![]()
Heel mooi paard! En, hoeveel punten had je?
Hoeveel punten had je? mel_ schreef:Nou dit ben ik dus met mijn paard Scaramouche (v. Gribaldi)
en de laatste:
commentaar mag, maar houd het aardig...en ik weet al dat ik mn tenen meer naar binnen moet draaien
sorry als de foto's n beetje onduidelijk zijn
mesastamp schreef:geweldig melis, wat moet je trots zijn op je toppertje, ze is werkelijk waar geweldig helemaal mijn type....wat anders als romee en de rest van de paardjes he hihi

Charles schreef:Met hemelvaart krijg je een speciale behandeling van mij en kun je nog een topic openen! Vind het een heel erg leuk paardje Melis!
haha dank je wel hoor char
double schreef:Knappe Saar.. En wat had jij een goede fotograaf zeg..![]()
Hoe waren de hoofdfoto's?
Nou met Hemelvaart weer knallen!
deze zijn een beetje bijgesneden want anders waren ze een beetje ver weg
en we gaan zeker ons best doen