Tyarla is +/- 1.82m (weet het niet helemaal zeker, toch eens navragen...) en dat is natuurlijk ook wel een maat waar ik heel erg aan moet wennen
, ze is net 8 geworden en heeft met mijn instructrice M2 gelopen. nou genoeg gekletst hier de foto's ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ontspannen drafje... Mijn benen moet ik meer op zijn plaats houden, leven soms een eigen leven...

Hier ook weer mijn benen
en ja ik zoek centjes (vind ik toch niet op deze hoogte) en daarom val ik een beetje voorover...
Ze kan zo mooi strekken...

Even stappen.... Te diep... (Als mevrouw gestresst is gaat ze tandenknarsen, wat ze hier dus ook aan het doen is, vandaar dat schuine hoofd...)
De foto's hierboven zijn van vorige week (datum in foto's klopt niet) en heeft mijn lieve mama gemaakt...
Nu nog wat fototjes van vandaag heerlijk in het zonnetje... Vriendlief was mee en heeft ook nog wat leuke foto's gemaakt...
ow ff voor de goede orde: Tyarla zweet heel snel, dus denk niet dat ik haar heb afgemat...

niet zo'n goeie plaats van mijn vriend maar wel een mooi beeld...

Van hand verranderen en een pasje verruimen...

Galopje...

Close upje... inzet grote volte...

Pasje opzij.... **Trotse ik**
Foto's staan allemaal door elkaar omdat ik niet kon kiezen welke foto's ik hier nou neer zou zetten...
Commentaar mag, graag zelfs maar wel onderbouwd enne hou het een beetje lief
Eigen Commentaar:
*Rechtop zitten
*Vooruit kijken
*Benen op zijn plaats houden
*Tenen naar binnen...
Nou brand maar los...