Ik heb sinds enkele weken een nieuwe LESPAARDJE.
Voor de verduidelijking: dir is dus NIET m'n eigen paardje, ik heb elke week les op haar...
Het was vandaag denk ik de 3de keer dat ik d'r reed en ze ging (alweer:P) sùper!
Ze is 14. Setje is van HH.
Foto's waar ik m'n pull nog aan heb zijn van het inrijden. (ze was toen was lastig en liep niet zo goed)
Foto's staan niet op volgorde.
Eigen commentaar:
-schouders naar achter (voel dit zelf en laatste 15 min heb ik wel meer naar achter gereden, daar jammer genoeg geen foto's van)
-TENEN NAAR BINNEN!
(komt omdat ik niet goed zit in dat DR-zadel, heeft zo'n rare beenligging. Ik kom er wel uit!
)-soms lijkt het alsof ik m'n handen echt laag heb, maar dat komt omdat (behalve inrijden!) ik de onderlegger ong 5 cm boven d'r schoft had uitgetrokken... zit dus wel degelijk redelijk hoog met m'n handen. anders hoor ik het wel van m'n instructrice

Enjoy my beautyfull lady!
1.Dit was nog van de vorige keer: d'r lieve kopje!

2.Wat n zaaaaligg zonnetje!

3.Richting voorwaarts-neerwaarts (heb me handen daarom zo laag en open)

4.En wààr gaan die benen naar toe?
Verder wel mooi beeld...
5.Terug richting vw-nw

6.Hier was ze aan het strekken (en ik aan het geven
)
7.Mooi! Maar waar gaan die benen wéér naar toe?!!!

8.Middelloodlijn. Niet meteen m'n beste oefening. Hier liep ze nog wat scheef maar na 5 middelloodlijnen liep ze mooi recht

9.Dat beenwerk!
Hier zie je dus duidelijk dat ik m'n handen netjes heb (plooi in m'n elleboog..)
10.Naar achter zitten!!!!
Dat staartje! Ze had er zin in hoor!

11.I LOVE THIS FOTO!!! Dat beenwerk! Enkel nog m'n benen maar dat komt grotendeels door het zadel...

Als je er toch bent, laat dan een berichtje achter!
Astrid & Soulaïka.

maar staat echt leuk!