Orri@ M1 dressuurwedstrijd en oefenparcours- gisteren en van

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Orri@ M1 dressuurwedstrijd en oefenparcours- gisteren en van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 18:31

Gister hadden we concours in Almelo. Ging niet helemaal fijn, ze was de eerste proef niet fijn in aanleuning, 2e wel- maar daar zaten wat stomme fouten in. Punten niet goed dus, maar wel leuke foto's want Julia (Elessar@bokt) stond aan de kant! Tnx Juul!
Vandaag bedacht ik ineens dat iedereen weer in Almelo op concours is, dus dat het dan lekker rustig is op het oefenparcours in Albergen, rondje gesprongen en m'n nichtje heeft er ff een filmpje van gemaakt. Gaat nog niet helemaal lekker, maar ben er best blij mee aangezien ik een vreselijke bangerd ben met springen, en Orri echt ontzettend braaf haar best doet. (dat deed ze eerder dus niet Tong uitsteken maakte een beetje misbruik van me Bloos ) Ze heeft nu echt een supermentaliteit, we gaan zo nu en dan wel een kilometertje of 90 per uur, maar ook dat wordt langzaamaan echt beter. Zelf moet ik vooral in galop veel meer terugzitten, m'n tenen naar binnen doen en op m'n binnenhand letten. Springen kun je zien dat ze af en toe zo onder me vandaan rent dat ik niet mooi mee kom op de sprong.
Komt ie!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje
http://www.youtube.com/v/QWTplFkNvS4

SoYou

Re: Orri@ M1 dressuurwedstrijd en oefenparcours- gisteren en van

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:34

Netjes! Jammer dat je geen winst had..

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:36

De foto's zien er allemaal netjes uit.
Mooi paard btw Haha!

Over je filmpje.
Laat je handen wat meer naar voren meegaan. zo heeft die
ook wat meer vrijheid en kan die zich beter uitstrekken.
Verder super veel succes !

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:39

Foto´s van de galop zijn aardig gekanteld zeg, verder zijn de hoofdfoto´s echt gaaf. Probeer in de galop wel mee te blijven zitten, maar dat zeg je zelf ook al. Verder is het wel een goed plaatje!