Vandaag was het zover, de clinic van Herman Wientjes
Ik was een van de gelukkige die mee mocht rijden. De clinic was georganiseerd via Paard&Spul en was proef gericht.Na een lange rit van anderhalf uur kwamen we op het terrein aan. Na de trailer netjes geparkeerd te hebben, gingen mijn vader en zus naar het seceteriaat. Er waren wel wat misverstanden, maar dat is allemaal opgelost.
Willy, de haflinger waarmee ik reed, vond het reuze spannend. Hij vond het maar raar al die harde geluiden en mensen.
Na een beetje in de bak ingereden te hebben, kwam Herman zich even voorstellen. Ik hem meteen verteld dat Willy last had van wisselen en dus slecht nageeft. Gelukkig stelde hij me gerust dat het niks uit maakte en dat we gewoon daar aan gingen werken.
De clinic was heel erg leuk. Hij gaf echt op een hele leuke manier les
Willy deed zijn best, maar was wel wat onrustig. Hij hinnikte veel en we gingen telkens van 'hoofd in de lucht' naar 'te diep lopen'.Het te diep lopen vond Herman niet erg, omdat Willy antwoordde op mijn vraag. Dus hier gaan we nog heel hard aan werken!
Het uur is voorbij gevlogen en ik heb er van genoten
We kregen ook nog een liksteen en er wordt een foto opgestuurd. We komen ook nog eens in Paard&Spul te staan. Nou beter kon het niet 
Hier wat foto's die mijn vader heeft gemaakt. Ik weet dat hij te diep loopt, maar dat is hierboven uitgelegd.

Ik weet niet of het hier goed staat. Als het niet zo is, dan moet iemand maar even temmen.
Helemaal omdat willy zo nerveus was!
.
)