Clinic van Herman Wientjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yinka

Clinic van Herman Wientjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 18:30

Hallo,

Vandaag was het zover, de clinic van Herman Wientjes Lachen Ik was een van de gelukkige die mee mocht rijden. De clinic was georganiseerd via Paard&Spul en was proef gericht.
Na een lange rit van anderhalf uur kwamen we op het terrein aan. Na de trailer netjes geparkeerd te hebben, gingen mijn vader en zus naar het seceteriaat. Er waren wel wat misverstanden, maar dat is allemaal opgelost.
Willy, de haflinger waarmee ik reed, vond het reuze spannend. Hij vond het maar raar al die harde geluiden en mensen.
Na een beetje in de bak ingereden te hebben, kwam Herman zich even voorstellen. Ik hem meteen verteld dat Willy last had van wisselen en dus slecht nageeft. Gelukkig stelde hij me gerust dat het niks uit maakte en dat we gewoon daar aan gingen werken.
De clinic was heel erg leuk. Hij gaf echt op een hele leuke manier les Haha! Willy deed zijn best, maar was wel wat onrustig. Hij hinnikte veel en we gingen telkens van 'hoofd in de lucht' naar 'te diep lopen'.
Het te diep lopen vond Herman niet erg, omdat Willy antwoordde op mijn vraag. Dus hier gaan we nog heel hard aan werken!
Het uur is voorbij gevlogen en ik heb er van genoten Lachen We kregen ook nog een liksteen en er wordt een foto opgestuurd. We komen ook nog eens in Paard&Spul te staan. Nou beter kon het niet Vork

Hier wat foto's die mijn vader heeft gemaakt. Ik weet dat hij te diep loopt, maar dat is hierboven uitgelegd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet niet of het hier goed staat. Als het niet zo is, dan moet iemand maar even temmen.

__rosalie__

Re: Clinic van Herman Wientjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:35

ziet er uit als een geslaagde dag hedwig!
willie ziet er goed uit.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:36

hedwig, wat gaaf zeg!! Haha! Haha! Haha! ziet er goed uit, en mooi terrein ook! Probeer alleen op je benen te letten, verder vind ik het er goed uitzien Ja Helemaal omdat willy zo nerveus was! Knipoog

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:38

Ziet er goed uit! Haha!
Mooie foto's ook Ja

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 19:37

Ik moest heel veel drijven, dus mijn benen vliegen alle kanten op.
Helaas zorgt dit zadel niet voor een betere beenhouding dan als bij een dressuurzadel Vork

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:48

Ziet er goed uit Hedwig!
Leuk dat je mee kon doen! Lachen

Puckvgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 20:58

Ziet er zeker goed uit Hedwig! Ga zo door! Op foto 4 zit je iets te ver met je bovenlichaam naar voren, maar op de andere foto's ziet het er super uit! Wat Liselotte al zei, je benen gaan soms ff de verkeerde kant op, maar daar heb je al een verklaring voor Knipoog

Doeiixx

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:00

Ziet er leuk uit!
Ik zag je nog losrijden *LOL*.
(ik moest groomen op bij het springconcours Tong uitsteken)

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:37

Leuk Hetty, misschien een stomme vraag.. Maar hoe kom je bij zo'n clinic.. Hoe word je ervoor uitgenodigt??

SandraCara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:23

Ziet er netjes uit, en dat te diep is altijd nog makkelijker te verhelpen dan het neusje in de wolken Tong uitsteken

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 20:26

Dank jullie wel voor de leuke reacties Lachen

@Ktink, hihi ik viel ook wel op tussen al die springpaarden *LOL*
@ Sandra Cara, ja dat klopt. Ik ben al blij dat hij snapt dat hij naar beneden moet komen. Ik train gewoon lekker met hem verder.

Deze foto stond trouwens nog op http://www.paardenspul.nl
Afbeelding