Vandaag was het zover! F10 A op Aglona, een 16 jarige manegepaard. We hebben haar helemaal mooi gemaakt zodat ze lekker glansde in het mooie weer. Jammer dat ze geen wit dekje had, maar dat mag nou eenmaal niet met de manegepeerdjes.
Ze was behoorlijk sloom in de buitenbak, en ze reageerde niet goed op mijn hulpen. Ook was ze wat stijf , maar toch nog goed losgereden met een lange teugel in het begin.
De proef ging 'redelijk' , verruimen deed ze niet, daardoor vergat ik effe dat ik meteen op C moest halthouden en wat je dus -2 opleverd. Galop ging ze nauwelijks aan de teugel.
Een keer een galopssprongentje gemaakt , wat niet moest, maar gelukkig zag de jury dat niet.
Vond me houding deze keer best wel slecht, bij de zitcompetitie (ben overegens wel door naar de volgende ronde in Nijkerkerveen op 21 Juni
) ging het veel beter, maar nu moet je meer op de figuren letten dan op je houding. En beide lukt nog niet echt
!Normaal is ze wel actiever, maar waarschijnelijk door het weer was ze wat slomer. Ik denk dat ik volgende keer met een kleine spoor ga, want reageerd wat langzaam op de hulpen en dat is niet handig als je precies op de letter een oefening moet doen.
Twee hele goede fotografen hebben foto's gemaakt, zowel binnen als buiten. Ben er echt super blij mee, aangezien ik er niet veel heb , hoe ik nu rij.
In totaal 217 punten gehaald, wel door, maar ben er niet zo tevreden over en heb betere proeven gereden dan dit.
1.Meet Aglona:

2.Inrijden met lange teugel:

3. Been niet naar achteren gooien

4. Niet naar beneden kijken (paard is te mooi om vooruit te kijken
)
5. Klaaar om naar binnen te gaaan

6.Tenen naar binnen !

7. De grote blunder! Mevrouw moest zonodig plassen bij het groeten! Kwam er halverwege achter dat ik nog moest staan

8. Zooo grote plas, hele rivier

9. C linker hand. Niet naar dat mooie paard kijken! En niet piano spelen!

10. Hals laten strekken

11. Zelf vind ik deze de ALLER - mooiste! Ben er heeel trots op!

12. En weer groeten! Nu zonder plaspauze
Nét niet vierkant!
13. Mijn kampioentje
!
14. Daaggg
Tenen naar binnen!! 
15. Galopfoto van Cbr 3 paar jaar geleden op haar.
http://i195.photobucket.com/albums/z99/ ... metmij.jpg
16. Springen op haar van vorig jaar.
http://i195.photobucket.com/albums/z99/ ... kleind.jpg
En wat vonden jullie ervan!?
Deze keer ging niet heel goed, en ik zie het ook meteen op de foto's. Vooral mijn houding is weer wat slechter, vooral de tenen.

vind ik persoonlijk niet zoo , maar jah je weet hoe ik ben