Ja, Zif moest er toch ook aan geloven. Ze moet een wedstrijd paard worden

Afgelopen woensdag ben ik voor de 2e keer op vreemd terrein gaan rijden, voor het eerst met de trailer en voor het eerst in een binnebak.
Ze liep daar super, heerlijk ontspannen en keek eigenlijk nergens naar.
Ze was alleen wel druk op de trailer, met gevolg dat ik haar donderdag met een dik voorbeen in de stal haalde.
De afgelopen dagen goed veel afgespoten en coolinggel erop, ze liep er wel gewoon goed op.
Gistermiddag was het weer goed, dus we konden op wedstrijd. Ik had haar 2 dagen niet gereden, dus ik was heel benieuwd.
Met losrijden was ze erg druk, ze vond het allemaal erg spannend met al die andere paarden en op het gras. Met losrijden heb ik alleen aan de longeerlijn gereden ze werd een stuk rustiger toen de eerste energie/spanning er even af was gelopen.

even losstappen, later hebben we maar de longe gepakt

Ik heb verder alleen foto's van de eerste proef.

Ze liep heel niet constant in de aanleuning en ze was wat kijkerig op een man die op de weg achter de ring stond en de jury auto was ook zeer gevaarlijk, maar ik ben echt ontzettend trots op mn paard!!!
Ik had 173 en 162 punten

Mijn doel was om mn proefjes uit te rijden zonder eraf te vallen en dat is gelukt.
Ik ben echt onwijs trots op mn paard, pas 2 keer op vreemd terrein geweest met haar en dan al zo braaf daar rondlopen, mijn stoere merrie

Nu op naar 12 mei, dan is onze 2e wedstrijd

Tips zijn altijd welkom!
Hou er rekening mee dat het onze eerste wedstrijd was en ze natuurlijk nog wat gespannen was

Groetjes Rilla