Ik heb 19-04-08 wedstrijd gehad in IJzerlo. Dit was voor ons de eerste keer weer buiten. Omdat vorig jaar de wedstrijden buiten niet zo lekker liepen (ik had er net, allebei nog niet zo erg veel ervaring, joelle had geen wedstrijden gelopen) was ik best een beetje zenuwachtig hoe het nu zou lopen. Ook was dit voor de eerst keer een officiel springparcour. Ik moest er toch een keer aan geloven als ik het wil
Toen we haar uit de trailer haalden en opgezadeld hadden stapte ik erop, mevrouw wou er in galop vandaar want alles was 'dood'eng. Even gelongeerd en toen de buitenbak in om los te rijden. na een kwartiertje begon ze toch nog te ontspannen en heb ik lekker los kunnen rijden. Toen mocht ik de proef in. Eerst was ze best wel kijkerig, maar ik mag niet klagen. Ze was wel aardig onrustig met het hoofd. Dat was ik dan niet van haar gewend maar heb een fijne proef kunnen rijden met hier en daar wel wat foutjes ik wou middendraf rijden en Joelle ging in Galop maar voor de rest ging het redelijk goed vond ik
Hier had ik 174 punten.tweede proef liep ze beter in vond ik, geen hele grote fouten, wel liep ze soms te schudden met haar hoofd. Hier had ik 168 punten, die vond ik dus wel tegenvallen! Maar ik mag niet klagen, voor de eerste keer buiten ben ik blij
Toen het springen ik was doodzenuwachtig, dacht echt waar ben ik aan begonnen, terwijl het met inspringen erg goed ging. ik het parcour in had op 1 een weigering wat mijn eigen schuld was :p toen sprong ze er de tweede keer mega hoog overheen waardoor in mijn beugels kwijt raakte, net voor 2 had ik mijn beugels weer
voor de rest had ik nog 2 balken maar weet niet eens waar
Ben super blij dat ik hem uitgereden heb want er zijn er ook aardig wat uitgebeld
Al met al een ervaring rijker en we gaan echt wel verder springen
Nou heb ik een heel verslag getypt, ik ga maar snel de foto's plaatsen
Tips zijn hartstikke welkom. Al schrok ik soms wel van mijn houding! (kwam 's ochtends terug uit parijs) dat ik geen excuus natuurlijk! De teller staat op B+6 dressuur! Foto's staan niet op volgorde!
1. Voor de ring nog even galopperen

2.

3.

4.

5. Leuk drafje

6. Ik ben trots op deze foto

7. Wel goed blijven kijken

8. Stap

9. Ook deze foto vind ik super

10.

11. Deze vind ik ook helemaal gewelding

12. Inspringen

13. Laatste hindernis

14. Klaar

Bedankt voor het kijken, en een berichtje zou leuk zijn

Dit was het
maarja.. dat was toch niet in de proef he..