gisteren ben ik met Nescio naar Ch markelo geweest, hier het verslag:
Dressuur vond ik allebij de proeven wel aardig gaan, hij zat wel weer erg vast. werd dan ook flink afgestrafd op dat feit, en ook op onzuivere stap. als ik hem wat teveel bij me houd gaat hij richting telgang. hij heeft er simpelweg aanleg voor.
juryleden hadden allebij gelijk, maar de punten vielen me erg tegen. 165 (nog nooit zo laag gehad volgens mij, en heb écht wel veel beroerder gereden) en 175 geloof ik. echt zo balen, had er wel wat meer van verwacht. toch is het niet echt erg, ik wil toch nog wel vaker b starten. ook komt binnenkort de fysio!
springen was ik echt doodzenuwachtig. maar nescio gaf me een lekker gevoel met inrijden, wat een zware bak trouwens.
in de ring direct lekker tempo, en hij gaf me vanaf hindernis 1 al zekerheid. alle sprongen heerlijke afstanden. tot de dubbel (jaja ) kwamen vrij kort ervoor en hij gooide al zn gewicht op voor en stopte. niet erg, opnieuw aangereden en heel erg door moeten drukken maar hij sprong hem wel, hierna weer het verdere parcours best lekker gereden! dus ik was best wel in mn nopjes dat hij me zo'n gevoel gaf

dan de foto's:
oefenen afgelopen week

Nescio lijkt hier wel een ezeltje

inspringen:

In het parcours

de oxer die ik zelf het engst vond

deze sprong was de stop, hier dus de 2e keer, de noodsprong

en de oxer van bill's bar.

en erg happy de ring uit

commentaar is altijd goed, ik heb zat om aan te werken

groetjes Irene

maar verder ziet het er supernetjes uit!
.
Dan mag ik eerst nog wel eens van m'n springangst afkomen