Hij constanteerde een schoftblessure en rechtsvoor kreupel (heel licht, want niemand zag het).
Hij moest op rust en 2 x daags stappen incl. antibiotica en pijnstillers.
Die pijnstillers waren geen succes, want de volgende dag meteen over de paddock gesprongen, en dus niet meer los gezet.
Het springen had als gevolg dat ook zijn linkerbeen dik werd.
Sinds woensdag loopt hij weer helemaal rad, mooie droge benen en zijn schoft gaat veeel beter.
Volgende week komt Stubenitsky om mijn zadel te controleren en een nieuw zadel aanmeten, daarna ga ik er weer op.
Vandaag was hij enorm druk, paar keer de lucht in gegaan, en noem maar op.
Toch was hij wel braaf, maar genoeg gepraat

Mijnalbum.nl heeft mijn foto's erg achteruit gehaald mbt kwaliteit
Lees dit aub eerst even:
Ik longeer met dubbele lijnen, omdat ik hem van voor niet wil vast zetten met halsverlengers, slofteugels, bijzet, passoa en noem maar op. Zeker als hij druk is kunnen er dan gevaarlijke dingen gebeuren, en daarnaast wil ik hem gewoon niet vast zetten, als hij ontspant komt hij vanzelf naar beneden. Met dubbele lijnen kan je ze toch weer wat beter bewerken dan enkele lijn.
Soms lijkt het alsof mijn lijnen erg slap hangen, dit is ook zo, maar wel zo dat hij er niet in kan staan, alleen om hem de ruimte te geven om naar beneden te komen. Ik heb ook gezien dat op sommige foto's mijn lijnen erg strak lijken, ik trok hem absoluut niet in zijn mond, maar dan stonden ze gewoon onder hele lichte spanning.

Eerst even losstappen

Springschoen was losgegaan, wat is ie zo toch ook lief

En draven

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QEFRP6EF.jpg
En meneer ging even uit zijn plaat

Eigenlijk mocht hij vandaag niet in galop, maar hij was zo ontzettend druk dat hij het zelf deed, daarna ging hij heel hard, en ik was blij toen hij weer met alle 4 de benen op de grond stond

Hij weet wel wanneer hij stout is

Meneer vond zichzelf errug cool

Bedankt voor het kijken, opbouwende kritiek is meer dan welkom !

]