Winner @ wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skingraphx

Winner @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 22:20

Hallo allemaal,
Dit zijn foto's van mijn (bijna) 5 jarige ruin Winner (Nassau x Burggraaf). Winner is sinds september in mijn bezit en in oktober zijn we begonnen met het zadelmak maken. Er is bewust wat langer gewacht met het zadelmak maken omdat Winner nog jeugdig aandeed. Inmiddels pakt Winner alles geweldig op en blijkt hij een zeer werkwillig paard. Mede door zijn nuchtere karakter heb ik besloten om af en toe een wedstrijd te starten. Winner vindt het allemaal heel erg gezellig, het getut van het poetsen en de vlechtjes vooraf, het ritje in de trailer met zijn grote vriendin Ula-rosa en het showen op vreemd terrein. Op het buitenterrein loopt Winner rond alsof hij daar al jaren komt..... onze problemen beginnen in de binnenbak, dat vindt hij nog een beetje eng. De punten stromen daardoor ook nog niet binnen maar voorlopig starten we vooral om ervaring op te doen en een leuke tijd te hebben samen. Ik heb lang getwijfeld om foto's op HAW te zetten maar ach, Winner en ik zijn zeker (nog) geen Salinero en Anky en ook niet van suiker dus wij staan open voor (opbouwende) kritiek.

De fotograaf heeft duidelijk voorkeur voor 1 kant (ik weet zeker dat ik 2 kanten op heb gereden)maar dat kunnen we hem niet kwalijk nemen want het was de eerste x dat hij uberhaupt bij een paard in de buurt kwam en dan moest hij ze ook nog door een lens bekijken....
Helaas heb ik alleen foto's van het losrijden maar geloof mij..... de proef zelf ging zo slecht!!! Ik ben blij dat ik daar geen foto's van heb Bloos .

Afbeelding

Afbeelding

Met vriendin Ulala op de achtergrond
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig!!! We hebben ook nog een x de andere kant op gereden, weliswaar in een onbedoeld contragalop, maar toch.....
Afbeelding

Afbeelding

corina21

Re: Winner @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 22:21

leuk vosje soms vind ik hem wat te diep lopen,maar kanmoment opname zijn,leuke combi,

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 22:26

Sammy1 allereerst bedank voor het compliment. Helaas is het te diep lopen geen moment-opname... dat is momenteel 1 van de problemen waar ik tegenaan loop.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 22:28

tja ik geef wel het commenaar maar beter doe ik het ook niet,
ik vind dat je verder super netjes rijd,en je hakken mooi hebt,
dat is mijn grootste probleem.

Ulala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 08:45

Tja, waar zal ik eens beginnen....
Nee hoor Sas hij loopt top en ik verveel je wel met mijn betweterige commentaar als we weer eens samen rijden... Knipoog
Trouwens wie is die knappe merrie op de achtergrond hahaha Vingers aflikken

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 09:05

leuk paard! nog wel onbespiert, lekker kilometers blijven maken en en hem meenemen op concour, dan komt het helemaal goed met jullie.
veel succes en plezier nog! Lachen

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 12:26

Ulala: Ja, mooie merrie op de achtergrond, hè.... Winner is ook helemaal verliefd.
Mariz: Thanx voor het compliment. Winner mist inderdaad nog bespiering en moet echt nog een beetje in de breedte en qua bespiering gaan groeien. Winner heeft vooral zijn groeispurt in de hoogte gemaakt. Het weideseizoen komt er weer aan dus ik heb goede hoop dat hij deze zomer wat zal gaan uitzwaren.

mYrthee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:43

Haai sas!
Jeetje, wat issie ook knap heh.. bijna net zo knap als Amber en je punten komen vanzelf, ik moet echt even plannen om te komen kijken op wedstrijd, jammer dat het binnenseizoen weer over is anders kon ik nog even lachen, haha nee grapje;)!

xx

whynova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:03

Leuk paardje. Ik heb ook een nassau nakomeling:P Leuke paarden:D

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 08:43

MYrthee_: Bijna net zo knap? Hij heeft het knappe jongenskoppie en Amber het knappe meisjeskoppie. Ze zijn wel allebei net zo koppig.
whynova: Dank je wel. Ik vind het inderdaad ook leuke paarden. Rijd jij jouw Nassau dressuurmatig? Ik wil ook graag gaan springen maar eerst moet het rijtechnische gedeelte iets beter bevestigd zijn.

whynova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:48

Hey
ja ik rijd de mijne dressuurmatig. Ze heeft een super ruime stap. Heeft die van jou dat toevallig ook? En ik hou zelf niet van springen maar we gaan het natuurlijk wel eens proberen;) springbloed he haha

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-08 12:42

Winner heeft inderdaad ook een hele ruime stap, eigenlijk zijn al zijn gangen heel ruim en correct. Helaas is stap momenteel niet zijn favoriete gang....hij wil vooral hard om onder het werk uit te komen. Hij is heel erg aan het puberen en vindt alles heel vervelend. Gelukkig hebben we les van een geweldige instructrice dus alle kleine probleempjes zijn vaak snel opgelost.... het is zo jammer dat ze dan wel weer wat nieuws verzinnen.

whynova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:21

haha ja idd de mijne zit nu ook in de pubertijd denk even oud ongeveer... Maar idd ruime gangen, en een superkarakter!
Maar met een goede instructrice kom je ver.