wiaan v. negro Aan't werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lonneke

wiaan v. negro Aan't werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 19:47

Nou hier nog wat rijfoto's van wiana.
wiana is een 4.5 jarige negro merrie. ze was behoorlijk hengstig dus een beetje dwars en weer druk druk druk Tong uitsteken
we rijden sinds kort steeds in een bak en nu weer sinds tijdje in de wei dus was weer even wennen voor wiana en mij Tong uitsteken,

Hier wat foto's van het rijden mn commentaar staat erbij,

Stappen, ze wilde hier naar binnen vallen. vandaar mijn been,
Afbeelding

Op deze foto vind ik haar wat op de voorhand vallen, maar dit is absoluut een momentopname want de achterhand doet het prima Tong uitsteken
Afbeelding

Beetje gespannen, en ze heeft de ogen dicht
Afbeelding

Lekker plaatje ^^
Afbeelding

Nou, commentaar vind ik prima maar wel vriendelijk a.u.b. Lachen

Fleur_Laura

Re: wiaan v. negro Aan't werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:49

leuk paard Lachen , leuk dekje en setje Lachen
let wel op dat je je hakken niet optrekt -> en dus je sporen in d'r buik prikt
maar dit kan ik niet zo goed beoordelen want je hebt helaas maar 4 foto's
vind d'r achterbeen gebruik wel oké
zit ze nou al in d'r zomervacht trouwens?

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 19:50

Leuk paardje heb je, jullie zijn een leuke combinatie. Wel een vraag: waarom rijd je niet met cap?
Mijn commentaar:
* let op je handen, je hebt een beetje pianovingertjes. Op foto 1 vind ik je hand ook erg streng, net of je hem vastzet op je been.
* probeer met je kuiten te drijven, dan met je hak/spoor
* probeer nog iets rechterop te gaan zitten, je schouders mogen nog iets naar achteren.

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 19:52

bedankt voor het commentaar, ja ik let heel erg op mijn hakken ik wil haar niet afstompen, normaal steek ik ze juist teveel van de buik weg. maar zijn momentopnames dat is jammer met zo weinig foto's indd.

ja ze zit al helemaal in de zomervacht, vorig jaar ook rond de carnavalsvakantie kun je ineens alles eraf borstelen Lachen

@jojet, mijn handen zijn juist vriendelijk zegt mijn instructrice maar ik heb wat aan mijn schouder en rug waardoor ik juist mijn arm en schouder vastzet aan de linkerkant, en als reactie erop gaat ze hier dan op vastpakken. we zijn eraan het werken Lachen
vandaar ook het iets naar voren zitten, gaat gelukkig al beter.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 21:16

LOPPE! Het ziet er hartstikke goed uit! Haha!
Jullie gaan echt met sprongen vooruit, ga zo door Haha!

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 22:28

Goh Lonneke, zie ik je hier op bokt. Doei!

De 4e foto ziet er erg leuk uit. OK dan! Daar moet je naar toe werken. En inderdaad, goed op je houding blijven letten. Je kruipt af en toe naar voren en je wil je hand nog weleens erg breed houden terwijl die dan ook erg beweeglijk zijn. Daar gewoon hard aan werken en dan komt het helemaal goed met jullie 2.
ps. ik vind Wiana in het echt nog mooier dan op de foto's en dat ze nu zo druk is?... Mwah, ze haalt het bij lange na niet bij de mijne dacht ik zo. Knipoog (Was al jaloers dat ze zo braaf is op de les).
groetjes en tot donderdag..... Haha!

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 10:01

Elize, bedank Haha!

insun : Bedankt!! Ja je treft zo toch een hoop mensen op bokt he Tong uitsteken, nee tegenover die van jou is ze niet erg druk nee teminste buiten, binnenbak is wel ontzettend druk. Trouwens dat paard van jou is ook erg mooi! Hier is ze gewoon een beetje drammerig en als ze haar zin niet krijgt wil ze dan wat met haar hoofd gaan gooien:P ja mijn handen en houdin blijf ik zeker hard aan werken!

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 11:26

Wat een leuk paard zeg Haha!, denk er wel om (op foto 1, 3 en 4) dat je niet te "statig" word met je hand, geef eens een keer je handen goed mee naar voren en rij haar er eens "uit"! Ook mag je haar IMO er iets meer "door" rijden, op foto 4 vind ik het er nét niet ontspannen genoeg uitzien, ze houd dan net wat vast in de kaaklijn. Dit is absoluut niet negatief bedoeld, zie het gewoon als een tip Knipoog je mag uiteraard zelf weten wat je ermee doet Lachen. Succes! Het komt vast goed Lachen

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 21:37

ik zie het ook zeker niet negatief hoor.
ze kan wel meer erdoor/dieper lager enz. maar dit is voor haar het punt waar ze het beste ontspant. dan voel je haar echt loslaten en hier wil ik naartoe werken. Lachen
verder ben ik niet zo van het diepe, maar volgens mij bedoel je dat nu ook niet. Knipoog