Ze hadden 8 Friezen, die ik moest rijden en uitbrengen op shows!
Een hele eer, maar vooral een geweldige ervaring! Alles daar is vooral heel erg OVER THE TOP! van de paarden en trailers tot de rozetten!
Ik had nog geen ervaring met mennen, maar ik heb daar het een en ander opgestoken, erg interessant!
De foto's van de wedstrijd die je ziet zijn genomen in Wisconsin, tijdens de Baroque Horse World Cup en Regionals.
(btw: ze zijn niet meer op zoek naar mensen, dus je hoeft niet aan mij te vragen of ik nog adresjes weet daar
)
trainen thuis.

klaar voor de Costume show (KAMPIOEN!)

dressage 1, met 4 jarige Stermerrie Ilonka

dressage 2

Saddle Seat 1

Saddle Seat 2

Unicorn, ik ben Groom en zit achterin

yep, we did a pretty good job that weekend in Wisconsin!!!

Ik wilde jullie dit even niet onthouden: de wagens waarmee we naar de wedstrijden gingen!
linksboven: 'mijn' huisje, met 2 persoonsbed, douche, wc, keuken en ruimte voor 4 paarden (gebruikten we om om te kleden)
rechtsboven: de paardenvrachtwagen, hiermee vervoerde hij zijn paarden!
onder: zijn campertje!
op deze foto niet eens uitgeschoven, dan was hij nog twee keer groter! ZOOO over the top! de aanhanger bevatte een golfcaddy, zodat meneer niet over het terrein van de show hoefde te lopen, want dat was voor het 'plebs' 
nou, dit wilde ik even met jullie delen. Ontzettend over the top he?

WHAA!!! Wat stoer! Die kostums en die paarden en die wagens!! Wow, je hebt het vast en zeker naar je zin gehad!! Echt heel stoer!!
)