milonka @ dressuurwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XMaaiike

milonka @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 13:19

milonka is een 14 jarige merrie die vroeger Z2 springen en Z2 dressuur is geweest.
daarna is ze een paar jaar ingezet als fokmerrie, en helaas is het een luchtzuiger. Verdrietig
dinsdag heb ik voor de 2e keer op haar gereden. het is een pony die zich heel sterk kan maken, ze is moeilijk nageeflijk te rijden en stug in de mond, wat heel jammer is. ze is goed aan het been en reageert daar ook goed op. het zijn voornamelijk draf en galop foto's omdat mijn vader net in dat deel van de les foto's kwam maken.

eerst 2 foto's hoe ze zich sterk maakt en hoe het dus niet moet:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

verzamelen:
Afbeelding

uitstrekken:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

commentaar:
- voor me kijken Bloos
- ellebogen in een knik
- tenen naar binnen
de rest laat ik aan jullie over, maar houd het vriendelijk en zorg dat ik er wat aan heb Knipoog

corientjuhh

Re: milonka @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:03

heey maaike!
monkes is een 6 jarige merrie volgens mij Knipoog
ze is weer drachtig Haha!
maar even over het rijden
ik zag dat je op sommige foto's je hakken niet naar beneden houd. ik weet dat je te grote laarzen hebt maar als ik jou zal zijn zal ik laarzen kopen die wel goed zitten Knipoog
ik heb ja zelf ook mee gereden toen je vader kwam dus ik weet eigenlijk hoe het die hele les is gegaan. met van hand veranderen lukte het soms wel goed en soms niet en met galop naar draf stak je je benen naar voren en ging helemaal naar achteren hangen........ probeer recht op te blijven zitten en je armen naar achteren brengen. bij pauline helpt dat tenminste Knipoog
het ziet er af en toe een beetje slordig uit als je helemaal plat naar achteren gaat liggen. als je daar nog aan gaat werken en de punten die je zelf noemt gaat het waarschijnlijk al een stuk makkelijker want als je je tenen niet naar binnen doet dan geef je je pony de hele tijd een schopje (met staan-zitten) en dan gaat je pony steeds harder en sommige mensen denken dat het aan de pony ligt, soms is dat wel zo maar ook ligt het vaak bij de ruiter;)
dikke kus corina (marcello lover:P:P en bonny en presto natuurlijk ook niet te vergeten Tong uitsteken Tong uitsteken)

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:11

Leuk pony!! Haha!

Je had alleen wel wat beter mogen poetsen Maaike Tong uitsteken

xLeyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:39

Leuke pony is dat!
Probeer zoals je zelf al zegt te letten op je ellebogen en je tenen.
Probeer ook je hakken af en toe wat meer uit te drukken, nu lijkt het of je je pony aandrijft met je hielen ipv met je kuit Knipoog (Kan ook een momentopname zijn hoor, ik was er natuurlijk niet bij Bloos )
Succes verder!

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:40

Commentaar staat hierboven allemaal al, ik vind alleen wel dat ze er erg vies uit ziet..

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 15:53

lynne8 schreef:
Commentaar staat hierboven allemaal al, ik vind alleen wel dat ze er erg vies uit ziet..

haar benen en kont zijn idd vies maar dat zijn mest vlekken en dat krijg je er niet uit Knipoog
als je goed kijkt is het een vliegenschimmel en is dat dus geen vuil Nagelbijten / Gniffelen

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 15:57

corientjuhh schreef:
heey maaike!
monkes is een 6 jarige merrie volgens mij ;)
ze is weer drachtig Haha!
maar even over het rijden
ik zag dat je op sommige foto's je hakken niet naar beneden houd. ik weet dat je te grote laarzen hebt maar als ik jou zal zijn zal ik laarzen kopen die wel goed zitten Knipoog
ik heb ja zelf ook mee gereden toen je vader kwam dus ik weet eigenlijk hoe het die hele les is gegaan. met van hand veranderen lukte het soms wel goed en soms niet en met galop naar draf stak je je benen naar voren en ging helemaal naar achteren hangen........ probeer recht op te blijven zitten en je armen naar achteren brengen. bij pauline helpt dat tenminste Knipoog
het ziet er af en toe een beetje slordig uit als je helemaal plat naar achteren gaat liggen. als je daar nog aan gaat werken en de punten die je zelf noemt gaat het waarschijnlijk al een stuk makkelijker want als je je tenen niet naar binnen doet dan geef je je pony de hele tijd een schopje (met staan-zitten) en dan gaat je pony steeds harder en sommige mensen denken dat het aan de pony ligt, soms is dat wel zo maar ook ligt het vaak bij de ruiter;)
dikke kus corina (marcello lover:P:P en bonny en presto natuurlijk ook niet te vergeten Tong uitsteken Tong uitsteken)

ze is echt 14 hoor Knipoog Clown
en van dat schopje geven valt wel mee hoor! mijn tenen mogen idd iets meer naar binnen maar ik schop haar niet telkens, want heb gewoon mijn benen op de goede plek, en dat zegt gerda ook... Knipoog
ik zie je vrijdag met de wedstrijd corina Duivel

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:10

Ziet er leuk uit hoor!! wat is het voor ras? commentaar geef je zelf al!! verder ook niks op aan te merken! Vingers aflikken

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:05

wat een leukerd, commentaar is al gegeven! soms iets meer achterover zitten (niet te ver) en je hakken tja, mischien je kuiten iets laten hangen!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:17

oowjeej als de manege die oppeens kwijt is dan staat ie tussen de shets hier in noordholland haha Tong uitsteken
wat een mooierd Bloos

Paauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:57

Monkes!!! Haha! leuke foto's hoor Knipoog
xxx Pauline