Highlander @ first work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Highlander @ first work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 09:36

Hallo!!
Dit is mijn highland pony [***]. Een schat en een knuffel, hij is bijna 3 jaar. Ik heb hem pas kort en ben bezig met het opbouwen van een verstrouwensrelatie met hem. Hieronder de foto`s van het oefenen; netjes achter meelopen, stilstaan, door het water. Voor het grondwerk krijg ik les, dus commentaar lijkt me hier niet echt nodig. Wil je wel wat opmerken, hou het dan netjes en onderbouw je commentaar aub ;) .
Wat ik zelf op de foto`s zie is dat het touwhalster wat te laag op de neus zit, hier ga ik extra op letten.

Afbeelding

Stilstaan
Afbeelding

Wandelen
Afbeelding

Ho sta
Afbeelding

FF wachten, touw uit de war halen
Afbeelding

Door het water lopen
Afbeelding

Vond hij toch wel leuk
Afbeelding

Braaf paard, mooi he?!
Afbeelding

Corelli

Re: Frodo @ first work

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:45

Apart dier, mooi! Ja Ik vind het super dat je op deze manier een goede band op wilt bouwen Lachen Ziet er goed uit allemaal, dus ga zo door! Lachen

Knollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:54

Wat een vreselijk leuke pony; hij lijkt ook heel ontspannen bij het grondwerk. Ik ben wel even nieuwsgierig. Doe je grondwerk op basis van Inge Teblick? En waarom hou je je handen zo hoog bij het stilstaan? Het doet mij aan 'de muur' denken, maar misschien is het wel heel wat anders. Geen kritiek hoor, ik weet het gewoon echt niet Bloos .

Knollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:23

Ahzo, nu kan ik het beter plaatsen Knipoog .

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:03

echt super idd dat je zo aan het 'werk' bent met je pony. zo bouw je een lekker ontspannen en vertrouwde basis op!