Morgan@wedstrijd 13/4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LouLi

Morgan@wedstrijd 13/4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 21:54

Dit weekend op wedstrijd heb ik mijn vader even het fototoestel in zijn handen geduwd. Het resultaat: een heleboel mislukte foto's en enkele gelukte. Ook al waren het er maar een paar, ik wou ze toch met jullie delen.
Er zaten nog wat spanningsfouten in de proef maar ik was tevreden. Door de spanning kwam ze vooral in de overgangen al eens tegen de hand. Ik had 60 en 57 procent ( de vorige keer dat ik deze proeven starte had ik 52 en 54 procent dus we gaan vooruit *LOL*
Eerste proef:

Afbeelding
Inrijden tweede proef

Afbeelding
Ik heb hier mijn handen wat breder om haar goed los te krijgen in de kaak want daar blijft ze dikwijls wat duwen.
Tweede proef:

Afbeelding

Afbeelding

Kom maar af met jullie commentaar en tips Lachen
Ons vorige wedstrijdtopic ter vergelijking: [HAW] Morgan @ wedstrijd

Babbelkous

Re: Morgan@wedstrijd 13/4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:03

Hoi Lio!!

Ik vind het er echt veel meer ontspannen uitzien (deze keer geen enge binnenpiste Knipoog ) en jou houding vind ik nog steeds erg netjes! (je beenhouding vind ik ook netjes nu Ja )
Jullie scores liegen er ook niet om Lachen Jullie zijn goed bezig!
Nog heel veel succes en tot snel Doei!

En uiteraard proficiat met je scores! *LOL*

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 22:13

Bedankt.Lachen Ik denk ook dat Morgan het buiten beter gaat doen, binnen pistes liggen haar niet echt.
Over de beenhouding: Ze was deze keer veel rustiger dus dan heb ik ook minder de neiging om mijn been af te steken.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:15

Dat merk ik idd ook op de foto's, en deze winter is mij dat ook nooit opgevallen.. Dus ik geloof dat heel goed dat dat daardoor komt. Logische reactie ook, daarom niet de juiste, mr wel begrijpelijk Knipoog

Die van mij springt en loopt ook stukken beter in een buitenpiste Lachen dat is zij gewoon, en vind het zelf ook veel fijner rijden Ja

Laat iets weten wanneer je nog eens in de buurt moet rijden he Knipoog

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:54

Hoi,

ziet er netjes uit hoor Ja
ook jouw houding is zeer goed Knipoog
geen commentaar dus