Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Met alle paarden die ik zadelmak maak ga ik eerst idioot doen. Bekloppen, met een plastic zak erover, met de paraplu erover (dicht en open), met de beugels zwieren, opgestoken beugels met een klap naar beneden trekken, op een stoel ernaast, op die stoel staan huppelen, vanaf de stoel tegen ze aan hangen en kloppen en met allerhande spullen over ze heen (dus ook aan de linkerkant staan en op de rechterflank kloppen en wrijven)... alles wat ik kan bedenken, zowel links als rechts. Als ik twijfel, eventueel nog plastic zakken aan de beugels binden en dan met losse beugels longeren en dat soort acties. En pas als ze geen spier meer vertrekken als ik de meest debiele acties heb uitgevoerd, ga ik hangen. En ik moet zeggen dat er tot dusver geeneen meer ervan opkeek toen ik erover hing, je zag ze denken: heb je dat gekke wijf ook weer met haar rare dingen...
Maar daar neem ik natuurlijk wel eerst de tijd voor timilon schreef:die vriendin doet het voor haar werk

en vreten rustig door

)
Succes ermee Urielle schreef:Met alle paarden die ik zadelmak maak ga ik eerst idioot doen. Bekloppen, met een plastic zak erover, met de paraplu erover (dicht en open), met de beugels zwieren, opgestoken beugels met een klap naar beneden trekken, op een stoel ernaast, op die stoel staan huppelen, vanaf de stoel tegen ze aan hangen en kloppen en met allerhande spullen over ze heen (dus ook aan de linkerkant staan en op de rechterflank kloppen en wrijven)... alles wat ik kan bedenken, zowel links als rechts. Als ik twijfel, eventueel nog plastic zakken aan de beugels binden en dan met losse beugels longeren en dat soort acties. En pas als ze geen spier meer vertrekken als ik de meest debiele acties heb uitgevoerd, ga ik hangen. En ik moet zeggen dat er tot dusver geeneen meer ervan opkeek toen ik erover hing, je zag ze denken: heb je dat gekke wijf ook weer met haar rare dingen...
timilon schreef:die vriendin doet het voor haar werk
Urielle schreef:Met alle paarden die ik zadelmak maak ga ik eerst idioot doen. Bekloppen, met een plastic zak erover, met de paraplu erover (dicht en open), met de beugels zwieren, opgestoken beugels met een klap naar beneden trekken, op een stoel ernaast, op die stoel staan huppelen, vanaf de stoel tegen ze aan hangen en kloppen en met allerhande spullen over ze heen (dus ook aan de linkerkant staan en op de rechterflank kloppen en wrijven)... alles wat ik kan bedenken, zowel links als rechts. Als ik twijfel, eventueel nog plastic zakken aan de beugels binden en dan met losse beugels longeren en dat soort acties. En pas als ze geen spier meer vertrekken als ik de meest debiele acties heb uitgevoerd, ga ik hangen. En ik moet zeggen dat er tot dusver geeneen meer ervan opkeek toen ik erover hing, je zag ze denken: heb je dat gekke wijf ook weer met haar rare dingen...

Ik heb er nog geen 1 gehad die er na een poos niet tegen kon.
runningkawa schreef:Waarom zou ze door alles heen vliegen...dan zou mijn Tango, die er om bekend staat met zijn Jazz bloed, dat helemaal moeten doen
Gewoon aan laten wennenIk heb er nog geen 1 gehad die er na een poos niet tegen kon.
De een kun je sneller maf doen dan de ander, maar het lukt eigenlijk altijd wel.
Maak je zelf ook niet druk met het idee hij gaat gek doen