De afgelopen tijd heb ik het behoorlijk druk gehad met school, omdat ik op dit moment in mijn examenjaar zit.
Om deze reden heeft Charlie Boy ook wat meer vrije daagjes gehad dan gewoonlijk, maar dat is ook eens niet verkeerd.
Hij is even een beetje conditie kwijtgeraakt in de tussentijd, vandaag dat we een aantal dagen geleden lekker rustig zijn begonnen. Heel veel basis gehandhaafd en ontspannen. Veel figuren, maar wel 'gemakkelijk'. Tussendoor probeerde ik hem van de achterkant toch wat actief te maken en dan stapte we tussendoor gewoon een keertje extra.
Door de dagen heen ging het steeds gemakkelijker en Charles kreeg weer steeds meer conditie. Hij liet zich goed bewerken en was lekker los. Beetje voor beetje kan ik hem steeds een beetje meer oppakken.
Vandaag heb ik paps eens lief aangekeken of hij weer eens foto's van ons wilde maken. Zo kreeg ik ook weer een beetje een beeld van mezelf en het totaalplaatje. Er zitten hier en daar wel wat lichtrijmomenten tussen, maar het gaat even om het beeld en paps is ook geen professionele fotograaf natuurlijk
.Op dit moment ben ik zeker niet ontevreden over hoe Charlie loopt na een paar dagen weer wat meer bezig te zijn, integendeel! Maar hij mag nog wat meer balanseren en wat meer gaan zitten. Dit moet allemaal weer even opgebouwd worden, maar dat komt vanzelf. Wel vraag ik jullie dus daar rekening mee te houden bij het geven van commentaar.
Mijn eigen algemene commentaar:
- Ik moet mijn handen soms wat meer voor me uit houden, hier wordt aan gewerkt!
- Tenen nog iets meer naar binnen
- Recht blijven zitten!

- Voor me uit kijken doe ik over het algemeen wel, maar tijdens de training gebruik ik (nu 't zonnetje weer wat meer begint te schijnen
) de schaduw als mijn 'spiegel'.. Daarnaast kan ik het eerlijk gezegd ook niet laten een keer een blik te werpen naar m'n lekkere ventje
..Sorry voor het lange verhaal, ik zal jullie nu niet langer ophouden!
Hier komen de foto's (staan niet op volgorde!) :
1)

2)

3)

4)

Klein lichtrijmoment
..5)

Ook nog even in the picture! Tsja, wat kan ik zeggen
..6)

7)

Handen voor je uithouden Esmée!
8)

9)

Recht blijven zitten..
10)

Hij werd soms best nog wat sterk, dat verklaart misschien mijn rare hoofd af en toe
..Nogmaals, we zijn nog aan het opbouwen, ik wil niks overhaasten.
Denk aan het copyright
.Brand maar los!
Liefs,
Esmée

Erg netjes hoor, prachtteam!
vooral laatste foto

Je zit een beetje in een stoelzit, wat wel jammer is voor het beeld, verder kun je inderdaad goed zien dat hij soms wat gespannen of heet wordt.