Ten eerste: Wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen in mijn topic

Ten tweede: Bij elke foto schrijf ik even wanneer het was en punten waar ik op moet letten

Ten derde:Ik zou het leuk vinden als je een berichtje zou achterlaten

Eerst even wat informatie over Johny en Mij
Ik heb Johny nu bijna een jaar, hij is zelf 13 jaar.
Het is een shetlander, van 1.11 groot/klein.
We rijdenL1 dressuur met 5 winstpunten
en we Springen L met 4 winstpunten
Hier de foto's
1.Dit was op wedstrijd in Elst in Januari, Onderlinge wedstrijd als ik het goed zeg.
Hij loopt er lekker ontspannen, wel moet ik letten op mijn piano handjes
Verder net drafje 

2. De zelfde dag als de vorige foto. Wat minder netjes, hij heeft zijn hoofd wat meer omhoog.'
Ik moet erop letten dat ik mijn ellebogen in een knik houd, en mijn piano handjes

Verder mijn hakken netjes uitgedrukt:), alleen mijn tenen moeten meer naar binnen .

3. Dit was laatst in maart. Een rustige training, zonder wijken of andere oefeningen.
Een lekker ontspannen drafje. Wel weer mijn tenen die naar binnen moeten, mijn armen in een knik en heb ik piano handjes!
Verder fijn beeld

4. Zelfde dag als de vorige foto, opzich netjes beeld alleen wat langer in zijn halsje.
Hier heb ik weer piano handjes en armen moeten meer in een knik! Tenen wel netjes naar binnen

5. Op onderlinge wedstrijd, Ik geloof in december ofzo, weet het niet zeker.
Ik denk dat het naar halsstrekken toe was gereden. Netjes ontspannen beeld

6. Dit was op springwedstrijd in Ferbruari. In de losrijbak. Mijn houding vind ik aardig netjes.
John heeft zijn hoofd wel omhoog. Maar daar lette ik niet op omdat het springen was en dan laat ik hem gewoon omhoog lopen

Piano handjes en tenen naar binnen word aan gewerkt!

Dat was het alweer

Het zou leuk zijn als je een berichtje achterliet

Groetjes Sanne&Johny
Hij is van PK