Nou over die hackamore heeft zij niks te zeggen, het is mijn pony en ik heb besloten om hem met hack te rijden dus veel keus heeft ze niet.
Ik vind hem bitloos stúkken fijner lopen dus dan ga ik niet aankloten met een bit.Ik heb nooit kappen om, hooguit met echt springwerk en dat was dit dus niet.
Prikkeldraad, die wei wat je daar zag op de foto staan ze ook niet op, en het is ook niet mijn keus om er prikkeldraad neer te zetten maar daar valt nu even weinig aan te veranderen.
En het zal best dat hij onvriendelijk uit zijn ogen kijkt, maarja daar kan hij weinig aan doen

Nou sorry maar konden jullie toen jullie net reden perfect rijden ? Ze rijd super netjes voor iemand met haar ervaring dus
En ze houd haar handen
idd niet perfect stil maar ze rijd onder begeleiding en met touwhalster kan ik haar niet laten rijden.
We hebben al andere bitloze optomingen gebruikt zoals een touwhalster en een crossropebridle maar daar reageerde hij niet heel fijn op, tenminste niet om dressuurmatig mee te rijden.
Maargoed, al het commentaar is typisch bokt, heb het haar al afgeraden fotos hier neer te zetten tenzij je anky bent of natural. Maar nu blijkt dus ook bitloos totaal slecht te zijn, sjonge sjonge bokt weer