Mooie omgeving daar !
Het tempo is te onregelmatig, paard loopt achter het been en steeds over de schouders weg.
Probeer hem meer te begrenzen met buitenteugel.
Probeer niet teveel kloppend te drijven.
Meer regelmaat en ritme creeeren zodat paard meer in balans kan komen.
Je beugels mogen wat langer, je zit nu een beetje in stoelzit en je zit met lichtrijden soms wat uit het ritme van de beweging.
Vooral bij de "middendraf" zie je dat hij totaal uit balans is, hij gaat krabbelen,huppelen ,alles behalve verruimen.
Hij loopt dus niet voldoende op eigen benen.
In de galop zie je ook dat ie zijn balans kwijtraakt, en over de buitenschouder wegvalt.
Ga met de teugels die schouders meer begrenzen.
Springen vind ik niet zo apart, hij moet nogal strekken met de voorbenen om de sprong af te maken, maar dit komt denk ik omdat de afstand te ruim is, beter de afstand wat te kort maken dan te lang, paard moet met vrijspringen mooi onder de hindernis kunnen komen,zodat de sprong er wat spectaculairder uitziet.
Kortom, nog een hoop werk aan de winkel. Niet zozeer ten nadele van jou, je kan zien dat jij best wel met gevoel kan rijden, maar dit filmpje laat niet jou beste kant zien.
En paard ook niet.
Als koper zijnde zou ik niet na dit filmpje naar dit paard gaan kijken.
Beter paard nog iets langer doortrainen en dan vooral in balans brengen,zodat het beeld rustiger en regelmatiger is.
succes