Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
roxxxiejjj schreef:Ik heb vandaag voor de eerste keer op Preza gereden. De pony staat naast mijn pony op stal. Mijn pony is al een half jaar niet geschikt om op te rijden, en de eigenaresse van Preza vreog of ik dan op Preza wilde rijden. Waar ik natuurlijk geen Nee tegen zei! Het ging niet er goed, maar voor de eerste keer zaten er goede stukken in. Preza is een draver En nog erg jong. Ze wordt pas een paar maanden echt getraind. Ze accepteerde mij in het begin niet, maar toen ik haar door bleef rijden gaf ze na een tijdje stukken toe. Voor mij was het de eerste keer na een hele tijd dat ik weer reed dus houd daar aub rekening mee:). Opbouwend kritiek mag altijd!:D Heel graag zelfs!:).
Op sommige foto's kijk ik alsof ik spoken zie. Sorry voor het ongemak:P.

. Voor de rest wel mooie fotos
& natuurlijk mooie pony
x__Ellis schreef:Ik heb vooral het idee of wil jij haar persé naar beneden hebben. Je trekt teveel op sommige foto's, handen dus dichterbij elkaar, en wat hoger. Denk ook aan je kapstokjes. Voor de rest wel mooie fotos
& natuurlijk mooie pony
Dankje! Ik hoop dat mijn eigen paardje snel weer beter is:). En dat het met deze beter gaat worden:). En bedankt voor je commentaar:). 
, ook een draver, veel geduld dan kom je er wel
sannekeee schreef:Leuk paardje , alleen ik vind sommige foto's er niet fijn uit zijn !

. zaterdag heb ik een proefexamen van mijn ruiterbewijs en dan de praktijk. En daar is dan een instructrice bij.