Kwestie van vertrouwen? Jimmy @ work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

Kwestie van vertrouwen? Jimmy @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 15:52

Eindelijk weer eens iemand zo gek gekregen om voor mij te gaan shooten Cheese! Daarvoor m'n dank Knipoog

De laatste tijd zijn Jimmy en ik voornamelijk bezig met NHM. Ik rij weinig dressuur/springen meer. Ik voel me zoveel vrijer en één met het paard. Jimmy is 7 jaar oud, erg iel en erg slank. Ik krijg het er NIET op! Alles is geprobeerd, heb hem laten testen en al, maar er kwam niets uit! Gewoon slank van bouw?

Voor de jonge bokkers: Dit is allen opgebouwd samen met een proffesionele instructie, dit is niet aan te bevelen wanneer er geen opbouwing aan vooraf is gegaan!

Hierbij de foto's:

Afbeelding
Wacht effe, hoort deze nou links... of rechts??

Afbeelding
Ooooooh, nu snap ik het Pling

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Yiha?

Afbeelding
Verzamelen.

Afbeelding

Afbeelding
Hih, hij gooit érg hoog op en ik moet écht goed op m'n kont blijven zitten.. Nou ja, leerpunt.

Afbeelding
Iets tegenhouden.

Afbeelding
Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeh! Vork

Dat waren ze! Ik hoor graag commentaar op de galop. Commetaar op de cap: Tja, vergeten? Ik hoor graag van mensen wat ze ervan vinden met geen/wel een cap!

Villanelle

Re: Kwestie van vertrouwen? Jimmy @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 15:58

heel stoer!
heerlijk die vrijheid voor je paardje Lachen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 15:59

Ziet er erg leuk uit Knipoog

Hij is idd wat schraal, maar mist ook een stukje bespiering. Het is dat die van mij een enorme wintervacht hebben, anders zagen ze er wat hetzelfde uit Tong uitsteken Een goed vol weiland (24/7) doet bij de onze wonderen Knipoog

Cap zou ik zeker op doen. Zonder zadel glij je toch eerder weg, je hebt iets minder grip enz. dus als je je hoofd heel wil houden, alsjeblieft cap op?

Heerlijk dat je hem zo lekker kan rijden, snapt die het sturen volledig?
Om beter te blijven zitten kan je je bovenbenen proberen meer te ontspannen. Daardoor ga je meer in hem zitten en zullen je benen ook minder zwaaien. Het is lastig, dat weet ik.
Maar, en dit is absoluut niet gemeen bedoeld, je hebt stevige bovenbenen, daardoor is het ook moeilijker om niet te gaan mee hobbelen.
Probeer er wel aan te werken, want het heeft niet zo heel veel demping tussen jou en zijn botten Knipoog

Maar verder, top, hou jullie in de gaten ben benieuwd

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:01

GEWELDIG!!!!!!!!!!
zo rijd ik ook Lachen en krijg alles voor me kaar met rijden wat ik op traditionele manier ook voor mekaar krijg Lachen (soms zefs meer)
vind echt dat je super bezig bent (houding aan werken, maar dat komt wel Knipoog).. ontspanning mar af en toe ook meer, maar hoe meer je het doet hoe beter het zal gaan Knipoog
tsja die cap... ik reed eerst ook altijd zonder (heel soms vergeet ik hem nog wel eens) maar ben in gaan zien dat een klein foutje grote gevolgen kan hebben (van zowel ruiter als paard) dus rijd ne met, vind wel dat je het zelf moet weten, maar tis verstandiger met..
nogmaals toppie Haha!

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 16:04

Jaa sturen snapt hij helemaal, om het voor hem (en mij) gemakkelijk te houden wijs ik meestal mee zodat ik mijn gewicht automatisch ga verleggen. Ik rij normaliter met cap, maar had hem thuis laten liggen helaas, geen excuus maar kan hem er moeilijk op monteren Knipoog Over het algemeen zit ik geheel ontspannen, maar met galop, hij gaat gewoon zo hoooooooog, dat is enorm moeilijk uitzitten (ook met zadel/hoofdstel, dus kan je nagaan).

Ja, spieren mist hij, terwijl ik toch tijden dressuur heb gereden les heb gehad van Z instructie maar het wil er niet opkomen. Ik heb me erbij neergelegd, paardje zit lekker in z'n vel en daar gaat het bij mij om.

Ik ga eraan werken!