hele mooie, "stoute" merrie aan het werk :=

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

hele mooie, "stoute" merrie aan het werk :=

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 16:29

Pretjewetje lanceerde me toen ik er net vijf minuten op zat *LOL* ging er bokkend vandoor na dat ze schrok van de hond en gooide me nogal hard op de grond...Overigens stond ze meteen stil toen ze voelde dat ik er niet meer op zat en kwam even duwen..."baasje, still alive?" *LOL*
Heb niets ernstig maar me toch wel bezeerd, een aardige schaafwond op mijin onderarm, en mijn heup en ribben zijn niet happy *LOL* En een gekrengt ego gezien ik nog maar net tegen annash hier op bokt had gezegd dat bij mij altijd alles goed gaat *LOL* (al lachend wel te verstaan)
Overigens zijn de foto's van vlak na de val...Zijn dus van in het begin, op het einde liet ze pas helemaal los maar vind het er ook op deze foto's niet slecht uit zien. Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mooie foto vind ik dit.
Afbeelding
vrij ver helaas...

De foto's zijn niet met mijn camera en door mijn moeder Knipoog
Heb gelet op mijn houding ondanks een pijnlijke heup en ribben. En ik rijd met sporen omdat ik wilde weten hoe ze er op reageerde. Goed! Knipoog

Megan_

Re: hele mooie, "stoute" merrie aan het werk :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:32

Wat jammer nou geen foto's of filmpje van het grashappen Tong uitsteken

Haha, nee just kidding! Niets bezeerd begrijp ik? Knipoog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:24

Haha, Pretje in actie. Gaat ie inmiddels weer? Je zult morgen wel flink spierpijn hebben van die schuiver van je Knipoog
Ik haal er even wat dingetjes uit...

Foto 1: fijn, let op verkantelen
Foto 2: vind Pret daar fijn, niet gaan hangen aan je teugels, lucht geven aan de voorkant zonder los te gooien.

Dan een paar foto's waar ze dieper zakt: dit zou ik er een beetje 'uit' halen. Ik weet dat je haar lange tijd lager hebt gereden, omdat ze meer over haar rug moest lopen - en terecht - maar inmiddels is Pretty een stuk sterker geworden. Nu kan ze fijn bovenin lopen, meer dragen en op het achterbeen. Dat zie je op de enalaatste foto fijn terug. Dat beeld zou ik iets meer aan gaan houden als ik jou was. Neusje op de loodlijn, maar wel ruggebruik en fijne bovenhalsspier. Daar mag ze net iets meer heen. Niet dat ze het niet kan, maar op je foto's zie ik nog overwegend wat lager en dieper. Prima voor het losrijden (groot gelijk zelfs, en ik weet ook dat je hier nog aan het loswerken was, maar wil het toch even zeggen Tong uitsteken ) maar met wat ik altijd op je foto's zie, zou ik haar iets meer bovenin mee gaan pakken. Fijn beeld vind ik dat nu geven, in tegenstelling tot een paar maandjes geleden!

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 09:25

De eerste keer met sporen Vork

Ze zal het wel leren zeker Knipoog
Ze blijft een mooie merrie en hopelijk gaan de hulpen beter met sporen en kan ze zo iets sneller reageren en haar niveau zo wat opkrikken Lachen

Blijf het een prachtige combi - ruiter - paard vinden!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 14:47

Ik kan heel wat leren van jou handen Nagelbijten / Gniffelen

Vind jullie leuk samen, heb het al vaker gezegd maar toch nog maar eens Knipoog
Leuke foto's, geeft vooral een erg fijn beeld. Heel erg vriendelijk zoals altijd Knipoog

En ik vraag me ook (zoals altijd Knipoog ) af hoe jij in godsnaam in een hempje kan rijden Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 17:43

Megan_ schreef:
Wat jammer nou geen foto's of filmpje van het grashappen Tong uitsteken

Haha, nee just kidding! Niets bezeerd begrijp ik? Knipoog

nee geen foto van *LOL* Ik moest echt een paar min blijven liggen van de pijn, zit nu overigens ook met een stijve elleboog en een aardig ontstoken wonde. (mijn onderarm was gezwollen gisteren dus toch maar zuurstofwater er overheen gekapt...Damn dat pikt!) maar niets dat niet gaat genezen Haha!

none: mijn handen zijn ook niet goed hoor, heb af en toe een te strenge binnenhand maar daar probeer ik wat aan te doen! Vind mijn houding op deze foto's wel beter dan gewoonlijk. En nogmaals; k werk hard *LOL* Dankje voor het compliment Bloos

phaser: hopelijk *LOL* dankje!

annash; kan as usual weer heel wat met je tips en ben het voor het eerst ook echt met je eens Haha! Pret mag nu idd wat meer in die oprichting komen we zijn ook weer iets meer richting verzameling in galop aan het werken gezien ik die nodig heb voor mijn eenvoudige wissel in het niveau 1 en dat doet ze prima! Ja Ik ga idd proberen haar terug wat meer bovenin te pakken maar moet heel voorzichtig zijn dat ik weer niet met die weggedrukte rug zit te sukkelen...Want Pret kan wel veel maar niet alles tegelijk Clown Wil naar het beeld van de voorlaatste foto toe werken Lachen

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 15:57

Pret ziet er goed uit! Ja
Ik vind foto's van jullie altijd prettig om te zien, het ziet er altijd vriendelijk uit!

Probeer wel op je binnenhand te letten, maar zoals je zelf zget werk je daar al heel hard aan Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 14:59

inderdaad whisperramse...Daar moet ik heel erg op letten!
Ben blij dat jullie het er vriendelijk uit vinden zien Bloos