Ik ben tot nu toe hartstikke blij met hoe hij het doet, hij pakt alles snel op en werkt goed mee.
Nu gaat het op en af stappen nog niet altijd even soepel, hij is nogal schrikachtig en juist met het opstappen is dit een paar keer 'mis' gegaan. Zolang iemand hem vast houd, gaat dit nu goed.
Verder heeft hij sinds de laatste 2x dat ik erop heb gezeten iets nieuws, hij protesteert wat tegen mijn been en geeft dan een bokje, in de richting van mijn been. Als er iemand ideeen heeft, hoe dit op te lossen: GRAAG

Vandaag heb ik er een zweepje bij gepakt en toen hij het weer probeerde een tikje gegeven, daarna heeft hij het niet echt meer geprobeert, dus tot nu toe werkt het, maar voor hoelang

Ik ben nu net bezig met een beetje stelling vragen (met les) dit vind hij moeilijk maar pakt hij wel op. Nou hier de foto's. Ze zijn niet geweldig maar toch een beetje een beeld ervan.
De foto's zijn gemaakt in het eerste kwartier toen ik erop zat, op het begin is hij vaak wat gespannen, en loopt graag bovenin.
Commentaar welkom, wel graag onderbouwd.
Mijn eigen commentaar:
- HAKKEN NAAR BENEDEN
- Teugels korter/ handen naar voren.
Nog op stal:

Net erop, erg gespannen

Bewogen

Ook wat bewogen

Half mensloos

En de laatste:
Wel lekker dat ie toch ontspant, ookal mag er hier en daar idd nóg meer lengte. Wat betreft het schoppen naar je been, geef hem ruimte van voren. Meestal helpt dat wel genoeg. Vaak is het ook gewoon nog onbegrip..

Dank je wel dat is heel erg leuk/fijn/lief om te horen