Commentaar op de hoofddeksel, aub niet
Dat ik in galop naast hem kijk, klopt.. hij heeft namelijk de irritante gewoonte om zn tong buiten te gooien in galop, ik probeer te kijken of hij de tong binnenhoud. Net op die momenten word er natuurlijk een foto gemaakt haha...
Nog even vooraf... als laatste... we zijn nog steeds héél hard aan het trainen op zn achterhand, toen hij bij ons kwam was hij zeer slap in zn spieren van achter, ons pa zei tegen mij dat hij niet eens wist dat hij uberhaupt een achterhand had, die liet hij meer slepen als het ware..
het begint langszaamaan te groeien en het gaat echt steeds beter... maar het is nog niet wat het wezen moet
Als iemand nog tips heeft, bepaalde oefeningen ofzo.. die zijn áltijd welkom.. hij kent alle oefeningen tot in het Z dus het mogen ook wat "moeilijkere" dingen zijn
(die zijn er overgens "ingestampt" (hun noemden het trainen:P) bij de handelsstal waar hij vandaan komt, ze vergaten alleen even dat zo'n groot en lang paard ook een achterhand heeft)Nouja commentaar is welkom

1. Is er iemand die mij kan afhelpen van het niet recht houden van mn handen? dat ze een keer op 1 lijn staan..

2. Hetzelfde probleem.. strenge binnenhand... hoe kom ik daar toch vanaf? Ik probeer er veel aan te denken om het niet te doen, maar toch op de foto's valt het weer op...

3. Teugels in galop op maat houden... hoe in vredesnaam doe je zoiets? Ja gister met de training van het achttal nog weer op aan gesproken, maar ik krijg het niet voor elkaar...

4. even stappen tussendoor

5.

6.

7.

8. Nette draf voor zijn doen....

9.
Dit waren ze weer.. kom maar op met het commentaar

.