Mijn rij techniek is nu al wel verbeterd dus de fouten die je steeds terug zit komen om deze foto's zijn al deels verbeterd.
Dit zijn oude foto's de nieuwe komen binnenkort, waar ik op Joris rijd(l)
Tips? kom maar op! Ben bezig te leren 'zien'.
1. Slechte foto, Ik sta!? wat is dat voor lichtrijden! me ellebogen moet ik wat meer aansluiten en voor me kijken. De laatse 2 dingen zie je vaak op mijn foto's [ Als ik probeer een paardje ontspannen aan de teugel te krijgen wil ik vreemd genoeg er altijd naar kijken
] 
2. Mooie houding heb ik opzich wel op deze foto toch? Alleen loopt Negra niet ontspannen en kijk ik weer omlaag.

3. Me tenen niet uitsteken, en gewoon normaal been geven, ellebogen weer iets aansluiten.

4.Ik moet eigelijk ietsjes meer contact met de teugel hebben, normaal been geven [kuiten dus geen hakken!] en hier natuurlijk rechtop zitten!

5.Ellebogen!,kijk voor uit! handen iets omhoog!, Kijk voor je

6.Mooie foto
Alleen me tenen iets meer naar binnen en me ellbogen weer!
7. Schaam
me voet te ver in de beugel! ellebogen.. niet recht op.. blabla ga maar door vreselijk!
8. ff relaxen!

9. Ellebogen, recht op zitten!,kijk voor je.. en Alsjeblieft drijf niet zo idioot! :S [
]
10. Uuuh!?... Loopt ze nou onder me vandaan? Wilde ik pasje strekken.. Of loopt ze gewoon totaal niet ontspannen.. ellebogen,tenen naar binnen,kijk voor je!

11. Recht op! ellebogen!!! drijf niet met je hak! maar met je kuiten Marjolein!

12. Recht op, ellebogen, kijk voor je!

vooral zelfde dingen dus... Kijken naar mijn houding gaat nog wel.. Maar hoe zie ik nou of ze echt ontspannen loopt!? Een krulletje is niet persee ontspannen. En wanneer loopt ze er goed bij?
Ben beniewd wat jullie commentaar is op deze foto's
X