[HAW] 6 jarige Guidam, ziet t er leuk uit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

[HAW] 6 jarige Guidam, ziet t er leuk uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 12:46

Sinds een poosje rijd ik dit paardje, eerst werd ze gereden door iemand anders, maar die zag er geen uitdaging meer in, dus die stopte. Dus ben ik haar gaan rijden, en wat blijkt? Ik heb echt een super goede klik met dit beestje!!!:D

Het rijden gaat echt steeds beter, ik rijd haar nu 4 weekjes en de foutjes die er in zaten zijn er bijna uit!

Er was namelijk aan de binnenteugel getrokken waardoor ze over de buitenschouder heen liep, met veel heen en terug rijden, en maar simpelweg NIET terug trekken is het nu bijna helemaal opgelost!!!!:D
Ze was niet op de zit en ze liep veelste hard over tempo
en ze werd veel te kort in de hals gereden dus ik---> HALSLENGTE!!!

Voor school moesten we een film maken, en we deden een parodie op doornroosje waar ik de klungelige/verwijfde prins speelde, dus vandaar mijn kleding!!!:P Het paardje was trouwens echt een SUPER werkwillige filmster haha!! ze was zo braaf:P
Dus, heb ik gevraagd of iemand een paar fotos wilde maken, en het ziet er best leuk uit vind ik zelf!!!:D

Misschien zit ik afentoe een beetje raar of heb ik mijn teugels wat lang maar dat komt omdat ik ook afentoe even klungelig moest proberen te rijden Tong uitsteken
en de beugels moeten langer, dat weet ik, maar het zit zo lekker Ach gut Tong uitsteken

Houd het wel lief he voor ons (A)
Nou, hier de foto's

Afbeelding

Volte

Afbeelding

Dit vind ik zelf wel een vette foto!!

Afbeelding

wel leuke foto alleen ik achterERUIT! en voor me kijken

Afbeelding

Dit was zeker na zo'n klungelig moment want me houding is bagger, maar wat loopt dat paardje lekker:O

Afbeelding
galop

Afbeelding

Afbeelding
opzich wel grappige foto

Afbeelding

en even een ontspannen stap erdoorheen

Nou, dat waren ze:D
Ik zou graag jullie mening horen over mij en dit paardje! Goede combi?
Houd het wel lief he:D

X__Trees

Re: [HAW] 6 jarige Guidam, ziet t er leuk uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:54

Ziet er leuk uit hoor Lachen
Probeer wel lekker recht te zitten; Je zit behoorlijk ams een meelzak op je paard...
Je zit redelijk kort, maar zie dat je op een springzadel zit, dus das wel logisch =)
Ben van plan te gaan springen met haar? (Haar afstamming geeft dat aan hé Knipoog )

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 13:00

X__Trees schreef:
Probeer wel lekker recht te zitten; Je zit behoorlijk ams een meelzak op je paard...
Je zit redelijk kort, maar zie dat je op een springzadel zit, dus das wel logisch =)
Ben van plan te gaan springen met haar? (Haar afstamming geeft dat aan hé Knipoog )

Hoi,

ja daar probeer ik aan te werken Ach gut

Ik ga niet springen met haar, daar heb ik het lef niet voor, als ik namelijk op wedstrijd ga dan klap ik helemaal dicht en durf ik niks meer, maar het is zeker de bedoeling dat dit paardje gaat springen, want het is echt een heel goed springpaard!! Dus, we zoeken ook een springruiter die haar evt uit zou kunnen brengen, vind ik wel jammer, maar ja, het is wel beter voor haar, want dat doet ze het liefste

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:15

Wat een leuk paardje joh, je rijd d'r ook hardstikke netjes!

Maar.. Je hebt wel een gigántische stoelzit. Achterin het zadel, bovenbenen naar voren gestoken en te korte beugels. Zit wel lekker voor jou misschien, maar om je paard echt góéd te kunnen rijden is het eerste waar je voor moet zorgen een goede zit (daarom kan ik ook niet rijden, hahaha Haha! )

Dus: beugels 3 gaten langer, dat zal echt al een heel stuk helpen

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:27

_KiMbErLeY_ schreef:
X__Trees schreef:

Hoi,

ja daar probeer ik aan te werken Ach gut

Ik ga niet springen met haar, daar heb ik het lef niet voor, als ik namelijk op wedstrijd ga dan klap ik helemaal dicht en durf ik niks meer, maar het is zeker de bedoeling dat dit paardje gaat springen, want het is echt een heel goed springpaard!! Dus, we zoeken ook een springruiter die haar evt uit zou kunnen brengen, vind ik wel jammer, maar ja, het is wel beter voor haar, want dat doet ze het liefste

Ah Jammer! De Guidam paarden zijn meestal fantastische springers! Misschien moet je toch een op het gemak proberen? Knipoog Jammer dat ik zover woon, anders was ik wel kandidaat hoor Haha!

Nog veel succes samen!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:11

Puntjes qua houding zijn eigenlijk al genoemd.
Wat mij opvalt zijn je bandages, deze zitten wel heel laag of zijn ze afgezakt?
Vind het wel een leuk beestje om te zien.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:18

Idd achterover, rechtop zitten en voor je kijken. Als je alleen dressuurt mogen je beugels wel 2 gaatjes langer, dan ga je vanzelf rechter op zitten.
Imo mag de hals nog wel iets langer en het hoofd iets hoger, ze loopt teveel achter de teugel. Verder ziet het er keurig uit, leuk paardje!

Als je iemand zoekt voor het springen dan bied ik mij aan! Ik woon niet al te ver weg namelijk...

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 15:06

@ anneliesdj: Je hebt PB!!

@ Frenka: Ja, ik zie inderdaad aan de foto's dat ze een beetje zijn afgezakt

@ X_Trees: Ik denk inderdaad dat ik het wel een keer ga proberen hoor:P want met vrijspringen enzo zie je wel dat ze vreselijk goed kan springen haha:P maar dan moet je toch maar dichterbij komen wonen Duivel *grapjeeeh Cool *