Emmy Joy @ Birthdaywork !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spoec

Emmy Joy @ Birthdaywork !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 17:42

Afgelopen zaterdag (5 april) was mevrouw jarig. Reden genoeg om dus maar weer eens te gaan rijden.
We zijn net weer aan het opbouwen na een periode van kreupelheid en dat verloopt nog niet helemaal vlekkeloos, aangezien mevrouw liever nog wat meer weekjes rust zou krijgen om tijd door te brengen met haar weidedames Vork Dit resulteert nog wel eens in verzet, spanning en steigeren.
Maar helaas moest ze vandaag toch aan de bak. Het weer werkte niet mee, en Emmy zelf eigenlijk ook niet zo. Mijn houding is dus totaal niet om over naar huis te schrijven, maar ik wil toch graag wat commentaar omdat ik nog meer van mijn verbeterpunten kan leren dan van de punten die wel goed gaan.

Afbeelding
1. Een gespannen stapje, na een steigersessie

Afbeelding
2. Wat gespannen losdraven

Afbeelding
3. En ons probleem is meteen duidelijk zichtbaar

Afbeelding
4. Hakken laag ! Bloos

Afbeelding
5. Wat meer oprichting, wat dus meteen resulteert in wat verzet

Afbeelding
6. En weer wat lager ingesteld

Afbeelding
7.

Afbeelding
8. Een galopje waar ik super trots op ben, aangezien ze eindelijk wat sprong krijgt Lachen
Alleen moet ik dan wel op mn kont blijven zitten

Afbeelding
9. En linksom met wat meer verzet

Afbeelding
10. Lekker uitdraven, zolang ze zó mag lopen is er niets aan de hand

Afbeelding
11.

Afbeelding
12.

Afbeelding
13. Nog een klein stukje trots, eindelijk bijna vierkant, alleen zowel de voor-als achterhand mogen iets meer naar voren verplaatsen

Afbeelding
14. En weer lekker uitstappen

Eigen commentaar:
- Hakken laag & benen lang !
- Op mn kont blijven zitten, hij is immers dik genoeg daarvoor
- Hoofd omhoog !

* En als je dan eindelijk hiernaartoe gescrolled bent; Laat dan ook een berichtje achter ! Lachen

Spoec

Re: Emmy Joy @ Birthdaywork !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 11:04

Tsja, dit is dus typisch bokt. Ik denk dat ik Emm voortaan maar in de krul ga lopen trekken ofzo.

Ik weet ook wel dat we geen ZZ rijden, maar ook ik ben wel eens trots op mijn paardje Knipoog

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:06

Zal ik dan maar wat plaatsen? Ik vind het er súper uitzien! Lekker ontspannen, mooi paardje ook Ja .
Soms heb je nog de neiging om wat naar voren te duiken maar verder heb je echt een goede houding, ga zo door Ja
/edit; en je hakken wat meer uitdrukken Knipoog

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:09

Ze lijkt mooie ruime gangen te hebben, ziet er ook lekker ontspannen uit. Heel veel is er gewoon niet toe te voegen aan jouw eigen commentaar, plus dat de foto's van een baggerkwaliteit zijn. Het is niet echt goed te zien hoe je handen zijn. Succes met de "revalidatie" met diT leuke paard. Lachen

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:10

Hoi,

Ik vind het er echt niet zo gespannen uit zien als wat je allemaal verteld Lachen Knap dat je dan toch zo doorgaat als ze blijft steigeren enzovoort elke keer als je erop stapt Lachen Complimenten Haha!

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:37

Ik zie de spanning wel, maargoed ik zie je regelmatig live Haha!

Komt wel goed meid, jij en emmy halen de GP wel!
Jullie blijven zo'n leuk stel samen!

Enne, voor reacties, idd! Trek 'm in de krul, of ga ZZ rijden!
Of maak veel vrienden op het forum Haha!

Haha, komt goed! Tot morgen!

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 08:15

Thanx voor de leuke reacties Lachen Is toch leuk om dan wat positiefs te horen. Zelf zie ik dat namelijk niet altijd meer.

De spanning is vooral goed te zien in mijn lichaam, daarom ga ik voorover zitten, waardoor Emm alleen maar meer de kans krijgt om ervantussen te gaan en lomp te gaan doen Clown En in de bovenlijn van Emm is ook goed te zien dat ze spanning heeft.