Eindelijk is Gab weer back on track, hij heeft 3 weken terug een tijd met een ontstoken kies gelopen. Ondertussen is dit verholpen en hebben we het werk sinds 2 weken weer lekker opgepakt.
Afgelopen zaterdag hadden we onze eerste wedstrijd voor dit jaar, Gab liep lekker, maar ik heb een paar hele domme foutjes gereden, wat me tè veel 4en opleverde en een 54%. Wel een WP, maar vergeleken met onze puntentellingen van voorheen, is dit bagger
Tja je word opgevenmoment wel verwend, haha.De zondag daarop heb ik les gehad van Lars Birkedal, dat is de dressuur en spring trainer hier in de omgeving. Zondag gaf hij les bij ons op de club en ik heb daar gelijk gebruik van gemaakt, ik heb op het moment geen trainer hier in Noorwegen zitten, alleen mijn instructie uit NL die al 3 keer over is gekomen.
Maargoed, het klikte goed met deze nieuwe trainer, ik heb dan ook eindelijk mijn nieuwe leraar gevonden!

Hier de foto`s:
Wedstrijd van afgelopen zaterdag.Training van een andere Deen wie te gast was op de club twee weken terug:

Training van zondag:
Loswerken, mooie ronde vorm, ik mag wat meer rechtop zitten 
Losvragen en daarna ontspannen, Gab reageerd hier erg fijn op!
Lars duikt er zelf even op. Iets wat ik heel belangrijk vind.
Beetje raar moment, maar geeft een heel fijn beeld!
Flink hest! 
Fijne foto!
Braaf dier.
En tenslotte wat op proberen te richten, Mag wat actiever, maar het was moeilijk voor ons.Ik ben erg tevreden, over het resultaat en heb besloten 1 keer per maand bij hem te komen lessen, helaas niet vaker, omdat het 2 uur rijden is om les te krijgen, dan word het een beetje te veel

Groetjes!
wat fijn dat je nu weer les kan nemen. Probeer wel wat rechterop te zitten, je schouders wat meer naar achter. 

Hij is Deen en praat Deens dialect met Noors accent, niet te verstaan, maar met engels kom je een heel eind!