Judith en Bolly @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nienkeee_

Judith en Bolly @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 19:32

Donderdag heb ik foto's gemaakt van Judith en Bolly. Ze is gestopt met Bolly en gaat nu verder op een paard, nadat ze de kampioenschappen heeft gewonnen.

Ik ben slechts de fotograaf, opbouwend commentaar mag gegeven worden, Judith kijkt ook mee op dit forum (: Commentaar over het feit dat ze te groot wordt voor Bolly heeft dus geen zin, daar wordt verder ook niet op gereageerd.

Foto's staan op volgorde.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's mogen niet gekopieërd of gebruikt worden zonder mijn toestemming!

daphneM

Re: Judith en Bolly @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:39

leuk beestje hoor

tips:

*je handen mogen op sommige foto's wat meer bij elkaar

*je handen mogen wat meer rechter op dus geen piano handjes

*je voeten mogen wat verder naar binnen steken.

* je mag op sommige foto's wat meer je schouders naar achteren drukken dus rechter op, en dan je rug lang maken.

* hakken uit drukken

Voor de rest heb ik het idee dat de pony zn rug sprieren weg drukt, en daarom zn rug een beetje hol maakt.

verder loopt je paardje op de voorhand en is de achterhand er niet echt onder!. dit kan je oplossen met veel overgangen rijden, veel verschillende dingen in de bak doen, ene keer balkjes lopen, overgangen rijden, springen, voltes rijden, slangevoltes veel oeveningen, en afwisselingen. Haha!

Groetjes en heel veel plezier Knipoog

*dit zijn moment opnames dus heb geen idee of ik ergens gelijk in heb! tips heb je in iedere geval zat gekregen.*
Laatst bijgewerkt door daphneM op 06-04-08 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_lotteke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:40

leuke pony!, zit iets voorover maar ik heb er zelf ook niet echt commentaar op.. ziet er leuk uit!

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:52

bedankt voor de tips Lachen
de tips over haar lopen zeg maar kan ik niet zo heel veel aan doen omdat ik haar nu niet meer rijd en het een manegepony is waar verder veel kleine kinderen op rijden.