vandaag (05/04/08) mocht ik rijden met Drum. Drum is een vierjarige ruin (bijna 5) die vorige lente de nationale cyclus van de 4 jarige paarden heeft mee gesprongen. Na dat seizoen mocht hij lekker op weide met een vriend van hem. Nu is hij ongeveer weer 2 à 3 maanden aan het werk ( in training bij mijn vorige lesgever ) en is het de bedoeling dat hij deze zomer in de B eventing zal uitgebracht worden
. Ik moest hem proberen lang en laag te laten lopen zodat hij alles mooi ontspant en op zijn eigen benen leert lopen. Ik kreeg hem nie zo goed voorwaarts-neerwaarts want hij was best wel gespannen in de buitenpiste
Op bepaalde foto's zie je ook heel goed dat hij op zijn voorhand loopt, maar na het rijden heb ik hem eens bekeken en ben ik tot de conclusie gekomen dat zijn kont toch een aarig stuk hoger is dan zijn schoft 
Oja en mijn houding is echt baggerslecht, ik had er geen idee van dat het zo erg is
Ik hoop dat er veel tips worden gegeven omtrend mijn houding 
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

13)

14)

15)

foto's staan niet op volgorde
tips voor mezelf:
-meer voor me uit kijken
-handen hoger en meer dragen
-rug recht
-schouders naar achter

Nou, brand maar los
Ik verwacht natuurlijk wel kritiek maar zorg dat ze onderbouwend is
en met 100x te zeggen dat mijn houding baggerslecht is help je me niet erg veel vooruit dus liefst veel tips