Vandaag had ik samen met Winston mijn debuut in Hellendoorn. In de EB, Winston is een 5-jarige (eigenlijk pas oktober) ruin van Indoctro. We hebben een half jaar lang ontzettend hard moeten werk aangezien hij zeker niet de makkelijkste is. De laatste tijd ging het echt super goed maar vandaag met inrijden begon hij weer te klieren en over de buitenschouder weg te lopen in galop en dan te gaan stilstaan, ik kon doen wat ik wou buitenteugel buitenbeen maar hy stond alweer stil, de sukkel
Kon hem niet goed aanpakken zoals ik thuis altijd deed zodat hij het niet meer deed aangezien iedereen net aan het inrijden was. De eerste proef was binnen en ging wel redelijk behalve dat hij in de galop op de rechterhand dus wegvloog. Buiten ging veel minder aangezien meneer nogal wiebelt als hij tussen de hekjes moet en een heleboel eng vond. Dit keer besloot hij wel naar mijn buitenteugel te luisteren op rechts maar hy vond alles wel heel eng en we kwamen dan ook een paar keer buiten de baan. Al met al veel slordige foutjes maar kan er achteraf wel om lachen. Ik had 167 en 173-4 punten 
Oke dat was een heel verhaal hier de foto's :

Ik weet waar ik op moet letten maar zou het graag van jullie horen

Graag opbouwend commentaar!