Echt wild istie wel hoor
Groetjes Mieneke
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rindin schreef:Vriendelijk, één zo'n zinnetje![]()
Toch ben ik het er wel mee eens hoor. Ik zie hem veel liever
wat meer uitgeschoven van voren. Zit wel een foto tussen
waar je dat mooi op doet. En ik denk dat je hem wel 2 versnellingen
lager mag rijden. Ik heb het idee van de foto's dat je hem helemaal
over zijn tempo jaagt.
Verder is het een prachtig dier en heb jij een mooie houding. Zorg
ervoor dat er nog wat meer ontspanning in het rijden komt, dan wordt
het plaatje alleen nog maar mooier!
Succes
Edit: de op twee-na en op één-na laatste foto's geven een lekker beeld.
rindin schreef:Nou het begin is er iig! De 5e foto laat zien dat jullie er iig mee bezig zijn, dat gaat vast wel goedkomen. Misschien een tipje om hem op jouw tempo te laten lopen: als hij te hard gaat, langzamer gaan lichtrijden. Zonder dat je op zijn rug bonkt. Hij zal zich als het goed is een beetje aan jou aan gaan passen. Wat ook erg goed is om het paard op jouw zit te laten reageren is overgangen maken. Veel schijnovergangen terug. Dus in de draf bijna terug naar stap en dan weer wegdraven. Hij wordt beter op zit en been en jij bepaalt het tempo
Overgangen maak ik ook erg veel..
Dan zal het wel goedkomen, zoiets heeft natuurlijk ook tijd nodig. Succes met je mooie jongen!
vind hem al wel steeds beter lopen....

rindin schreef:Vriendelijk, één zo'n zinnetje![]()
Toch ben ik het er wel mee eens hoor. Ik zie hem veel liever
wat meer uitgeschoven van voren. Zit wel een foto tussen
waar je dat mooi op doet. En ik denk dat je hem wel 2 versnellingen
lager mag rijden. Ik heb het idee van de foto's dat je hem helemaal
over zijn tempo jaagt.
Verder is het een prachtig dier en heb jij een mooie houding. Zorg
ervoor dat er nog wat meer ontspanning in het rijden komt, dan wordt
het plaatje alleen nog maar mooier!
Succes
Edit: de op twee-na en op één-na laatste foto's geven een lekker beeld.
? vindt het niet echt een onvriendelijke reactie..tis maaar hoe je het opvat denk ik ,ze kan ook zeggen derbij o wat een mooi dier!! maar goed dat weet de ts zelf ook wel 
Charlottte schreef:vind hem soms te opgekropt van voren lopen

Semmylover schreef:ik vind het er netjes uit zien,en ja oke ik ben er ook mee eens dat hij een beetje opgekropt loopt.
en een leuk beestje is het:)
is die van je zelf of is het je verzorgpaard?
Of nouja, mijn vader heeft hem ooit betaald
Bellie2 schreef:wauw!!
hij kan lekker showen!
in galop zit er ook een lekker achterbeen onder
ennu wat kan je leuk kijken, haha
Ik kijk altijd erg serieus als ik rijd

Prachtig dier!
Je bent zo te lezen al flink bezig met hem meer op lengte te rijden, en zo te lezen gaat dat ook helemaal goed komen. Ga zo door dus!
Romyv schreef:Prachtig!! Al ziet het er wel uit dat je nogal geneigd ben hem iets over zn tempo te rijden.. kan dat kloppen?
mienetje schreef:rindin schreef:Nou het begin is er iig! De 5e foto laat zien dat jullie er iig mee bezig zijn, dat gaat vast wel goedkomen. Misschien een tipje om hem op jouw tempo te laten lopen: als hij te hard gaat, langzamer gaan lichtrijden. Zonder dat je op zijn rug bonkt. Hij zal zich als het goed is een beetje aan jou aan gaan passen. Wat ook erg goed is om het paard op jouw zit te laten reageren is overgangen maken. Veel schijnovergangen terug. Dus in de draf bijna terug naar stap en dan weer wegdraven. Hij wordt beter op zit en been en jij bepaalt het tempo
Met de tempo ben ik enorm veel bezig, als hij te snel gaat, rijd ik hem onder zijn tempo.. Veel overgangen maken doe ik ook.. Zelfs aan een lang teugeltje krijg ik hem op mijn zit terug naar de stap..Overgangen maak ik ook erg veel..
, ik vind het er mooi uitzien hoor, maar je mag iets meer ontspannen kijken, dan is het plaatje perfect, niet dat dat het al niet is hoor! i love friezen!!
Wat een prachtpaard! Ziet er netjes uit hoor!