Met dank aan Tessa3009 Mooie bak he? Fleur is duidelijk een stuk pittiger hier.. volgens mij begint ze te puberen en het feit dat ze veel meer voer krijgt telt ook wel Binnenkort rijfoto's..
ja en dit was nog niets, ze gedroeg zich als een hengst!!dat staartje ook! helemaal in de lucht!het was een leuke dag bij jou in langerak!
Ze liep idd aardig te showen... mijn Flutje Die bak is geloof ik 20 bij 65, echt een heerlijke bak.. Altijd droog en keurig verzorgd. Hopelijk zijn de rijfoto's iets rustiger *bakmaat aangepast, ben niet zo goed in schatten *
ziet er netjes uit hoor!! die lantaarnpalen vielen mij ookal op, wat ziet dat er grappig uit Springt je paardje niet over het hekje heen??Trouwens ik denk dat de bak 20 meter breed isals ik het zo bekijk
Ik zal eens vragen waarom de lichtmasten zo staan, zal vast een goede reden hebben Dat hekje was de eerste dagen wel even een probleem, maar ik geloof dat mevrouw er nu wel respect voor heeft..Ik ben van stal verwisseld omdat ik ook van huis wisselde. Ben van Amsterdam naar Langerak verhuisd zodat ik vaker bij Fleur kon zijn.
Toch knap dat jullie van zo'n foto zien dat het een mooi paard is en een mooi meisje! Babat, ik kom snel weer een keer langs om ff lekker te beppen!