ik heb een probleem met rechtop zitten tijdens het rijden! ik heb foto's gezien en daar zat ik best ver naar voren! ligt het aan mij of hoort dat zo? ik heb gehoord dat als je een zweep achter je rug en dan tussen je armen doet kan helpen! maar ik kan dan echt niet rijden!? kan iemand mijn helpen? groetjess!
Silence
Dat van die zweep heb ik nog nooit uitgeprobeerd, maar wat me zo te binnen schiet lijkt het me dat je dan je ellebogen redelijk ver naar achteren moet steken, toch? Terwijl je je handen mooi voor je uit moet houden en je ellebogen stil langs je lijf.
Je borstkas openen en je hoofd naar boven, neus iets in de lucht helpt meestal erg veel, dan ga je vanzelf "arrogant" zitten, zoals het ongeveer wel moet.
ja ik heb nu 1× per week les?! uhu. idd je ellebogen zijn dan achter je rug.. maar dat moet tog niet? of heb ik het miss? 1. me beugels zijn lang genoeg, 2.uuh.. ppff let ik niet op of ik op me kont zit.. ik hang wel ver naar voren, 3.bol (naar voren), 4. ik kijk altijd naar haar nek, 5.handen wel op de goed plek, groetjes en thn'x voor de tipssz!
ik weet niet of je ook met je schouders naar voren zit? want dat had ik ook, en daardoor ging ik ook naar voren hangen. doen deed ik van die tape tussen myn schouder bladen, zodat je vanzelf pijn krijg en dan ga je wel recht op zitten
en natuurlijk zonder beugels en teugels zit les nemen
Heb hetzelfde probleem. Bij mij helpt het als ik naar boven kijk, zeg maar naar het begin van het dak, als je hoger kijkt ga je weer gewrongen zitten met je schouders. Maar dan moet je er wel aan denken... dat vergeet ik nogal vaak...