Heidehof's Marinda

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

Heidehof's Marinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 20:03

Vandaag een aantal foto's gemaakt om ons nieuwe fototoestel uit te proberen..
Er staan nog meerdere foto's in het ITP topic. We rijden inmiddels z2 + nog een boel winstpunten...
De pony staat te koop.

Klik hier voor het ITP topic.

Het losrijden is niet gefotografeerd.

Afbeelding
Uit het ITP topic.. (A)

Afbeelding
uitgestrekte draf

Afbeelding

Afbeelding
drafje...

Afbeelding
Halthouden..

Afbeelding
goedgedaan... (A)

x_tico

Re: Heidehof's Marinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:32

wat een leuke pony zeg!, die uitgestrekte draf Kwijl

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:43

ik vind het een hele leuke pony Lachen volgens mij heb ik wel eens tegen jou moeten rijden, maar toen vnd ik hem echt beter lopen Bloos vooral die draf, maarja dat kun je op een foto moeilijk zien, maar nu vind ik dat hij vooral niet op achte rloopt, en veel meer omhoog mag komen van voor, verder vind ik het rug gebruik niet goed Bloos hij heeft een heerlijk voor beentje in de uit gestrekte draf dat ziet er netjes uit Lachen
succes verder in de Z2 Lachen

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:12

Je kan weinig zeggen van een paar foto's. De uitgestrekte draffoto, verwacht je niet als je de pony zo ziet. Best ieltjes, niet mega bespierd voor een Z2 pony vollop in training.
De andere draf foto vind ik gespannen ogen. Pony loopt daar wat strak in de rug en niet van achter naar voren (gespannen beeld).
Pony hoeft natuurlijk niet mega veel kunstjes te vertonen op de foto's om het zo maar te zeggen, maar vind het zo geen Z waardig pony ogen. Sorry...
Veel succes met verkoop. Hoop dat je een leuke ruiter vind, die veel van haar kan leren en het net zo ver kan schoppen!
Probeer je been nog wat langer te houden (ook al is het logisch dat je ze wat optrekt, vanwege je lengte)... Verder vind ik je netjes zitten!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:22

Ik vind de pony aardig eng in de hals en weinig bespierd. Daarbij zijn de draffoto s totaal niet bergopwaarts!

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 21:26

Hoi ,toen mijn vriendin maandag kwam kijken was ik die gene die mee was. Ik vind het nog steeds een geweldige pony

Hoe ging vanmiddag het rijden ? Met judith Lachen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:23

leuke pony om te zien, hij is wat overbouwd of lijkt dat zo?

Verder vind ook ik het absoluut geen Z ogende pony/ combinatie. houd zijn toplijn erg strak, loopt niet bergopwaarts en treed niet goed onder.
Verder is die uitgestrekte draf foto wel erg indrukwekkend.

verder je benen lang houden (ook al is dat moeilijk op een eigenlijk iets te kleine pony voor je) en je mag van mij ook je handen wat meer gaan dragen.

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 07:32

Ik ga mee met het bovenstaande commentaar. Daarbij vind ik hem een beetje afbreken bij de schoft. Van voren loopt hij netjes in het knikje, hij mag daarbij meer zijn bovenlijn aangaan spannen. maar vanaf de schoft naar achter doet hij eigenlijk vrij weinig.
Is de pony zwaar in de hand met de uitgestrekte draf? Hij duikt wel naar voren namelijk ondanks dat hij over de benen mooi blijft.

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 10:21

Wat duikt je pony ontzettend erg, en voor een Z2 combinatie mag ze wel veel meer op de kont.
Laatst bijgewerkt door Gabrielle_ op 05-04-08 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 10:33

Mooie pony met een mooi voorbeen gebruik Pling Knipoog

De foto's zijn alleen niet helemaal gunstig geschoten, het paard loopt namelijk naar beneden en dit vertekend behoorlijk.....

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 16:53

tja, over deze reacties weet ik natuurlijk niet wat ik moet zeggen.
Ik kan wel allerlei dingen gaan zeggen, maar of mensen op bokt dat geloven is ook maar de vraag.
We hebben sinds maandag een nieuwe 20x60 rijbaan (je ziet, de omheining is er nog niet!) De bodem is erg mul, en moet nog inzakken. misschien dat dat een van de redenen heeft.

Dat de foto's niet gunstig zijn gemaakt klopt ook! dr staat ook niet voor niets bij '' nieuwe fototoestel uitproberen''
Piaffe_Girl schreef:
Hoi ,toen mijn vriendin maandag kwam kijken was ik die gene die mee was. Ik vind het nog steeds een geweldige pony

Hoe ging vanmiddag het rijden ? Met judith Lachen

Naar mijn mening ging het goed!
Vandaag had ik een ''ijkmoment'' van het HTC-nederland. Ik moest voor een internationale jury rijden. Ik had 67% en 3x een 8!

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:55

mooie pony, en ze loopt echt super Haha!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:15

wel een leuke pony maar idd erg iel in de hals.....
Als ik defotos zo zou zien zou ik hem geen Z2 geven

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:34

x_tico schreef:
wat een leuke pony zeg!, die uitgestrekte draf Kwijl

Daar overstrekt de pony toch echt zijn voorbeen en komt zijn achterbeen er laat achter aan zetten...
Probeer de pony meer op de achterhand te rijden zodat de kracht daar vandaan komt. Dan kan jij nog makkelijker zitten en loopt de pony meer over de rug. Veel (schijn)overgangen rijden!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 18:57

Giorgio_x schreef:
ik vind het een hele leuke pony Lachen volgens mij heb ik wel eens tegen jou moeten rijden, maar toen vnd ik hem echt beter lopen Bloos vooral die draf, maarja dat kun je op een foto moeilijk zien, maar nu vind ik dat hij vooral niet op achte rloopt, en veel meer omhoog mag komen van voor, verder vind ik het rug gebruik niet goed Bloos hij heeft een heerlijk voor beentje in de uit gestrekte draf dat ziet er netjes uit Lachen
succes verder in de Z2 Lachen

Was dat in Exloo eind 2007??

Dat was met een andere pony namelijk. Ik kan me verder niet herinneren dat ik tegen jou moest rijden.