Voormiddag was springen
Namiddag dressuur
Springen doe ik alleen met Olga: Irish Draft Horse (IDH) van ongeveer 11 jaar
Rijdt klasse B (90-100cm) maar het was echt gemeen het parcour want stond vrij hoog, was slecht weer dus enorm glad en rottige wendingen, dus was enorm zenuwachtig

net in de wedstrijdring

over de laatste hindernis

klaar, brave Olga!
uiteindelijk hadden we 4 strafpunten, jammer dus mocht geen barage rijden
In de namiddag dan de dresuur.
Ook met Olga (waarmee ik dus bij de eerste 3 moest eindigen) en met Ilencia: KWPN merrie van 17 j van Nimmerdor.
Olga rijdt B1 en Ilencia B2 (in Nederland L1), en hoop deze zomer met beide paarden een klasse te mogen verhogen! Helaas werken ze bij ons niet met winstpunten maar moet je eerst een eerste rijden op een groot buitentornooi voor je mag verhogen...
Ilencia moest eerst

Moest 2 proeven rijden en stond 2 keer eerste!!! Zelf vond ik het redelijk, maar weet dat het beter kan
En dan Olga

Was echt blij, want de jury is achteraf speciaal komen zeggen dat ik heel netjes had gereden en dat het echt een mooi paard was. Ook voor het eerste dat ik een 8 voor verzorging kreeg. Het is moeilijk om Olga wit te krijgen als je thuis geen warm water in de stallen hebt en lampen om haar onder te zetten
In ieder geval: ben heel trots op mijn 2 paardjes en we gaan ons best doen op het provinciaal !

Wij hebben de eerste buitenwedstrijd pas op 1 mei.