Violaaa schreef:Veel succes met haar, had je et niet vreselijk koud ?

nee
Had het zelfs warm 
zitake schreef:mooi hoor! je ziet er telkens weer verandering in. Ik vind ze wel leuk lopen zo, echt een leuk paardje om te zien.
dankje
Bonita_Bon schreef:Mooie foto's, leuk paardje, je rijd haar netjes maar idd... houding
klopt
ga weer een paar weken zonder beugels rijden zodat ik even mijn houding weer kan vinden.
Tatt_x schreef:Mooie foto's Kath! Het ziet er echt goed uit, Pretje lijkt heel fijn te lopen.
Ik ben het wel eens met een van de bovenstaande commentaren; "Meer op je kont gaan zitten"
Een stukje zonder stijgbeugels is daar een heel goede oefening voor, moet ik zeggen uit ervaring

(Let wel op want de dag erna heb je vreselijk last van spierpijn- of ligt dat aan het feit dat ik het een heel uur wil volhouden

)
Maargoed, voor de rest ziet het er echt super uit, ga zo door

dat doe ik geregeld normaal maar nu is het weer een tjidje geleden
maar heb daar nooit spierpijn van 
Unwritten schreef:Ik zeg het nog een keer, Kath, ik vind jou en Pret een mooie combinatie

. Probeer wat meer in het zadel te zitten alleen

mijn instructrice gilt niets anders

Mosh schreef:Opzich vind ik het algemene beeld wel netjes, maar ga je naar details kijken valt mij wel het een en ander op

Probeer meer op je kont te gaan zitten ipv in je beugels te staan. Ook maak je je rug een beetje hol

klopt en dat zal ik helaas ook blijven doen
ik heb een paar misgroeiingen in mijn rug, ook in het dagelijkse leven houd ik mijn rug vrij hol...
maar dat wist je niet
De rest ben ik het volledig met je eens! en ga ik ook heel hard aan werken 
Jnien schreef:Pretje ziet er weer mooi uit hoor!
Open af en toe je hand, vanaf de foto's lijkt het alsof je soms wat vasthoudt.. nogmaals: vanaf de foto's LIJKT het, ik snap dat foto's momentopnames zijn.. maar je weet wel dat ik het niet slecht bedoel he?!
tuurlijk weet ik dat! En dat viel me ook op op deze foto's
en ik ga daar eens op letten of dat ook zo is! Misschien dat ik er nog niet bij stil stond 
o0o_Jade_o0o schreef:Pretje!
Je ziet dat ze het wat moeilijk vind, maar ze doet erg goed haar best.
En voor je schouders, heb ik ook last van. Minder achter de pc zitten zegt mn pa altijd.

hihi mamie zegt "jij bent niet gebouwd op jouw manier van leven
"
Jublover schreef:leuk dier en vind het er leuk uitzien hoor veel succes nog
dankje!