Ik = 1.65, Zen = 1.71: typisch gevalletje van 'paard waar ga je met dat meisje heen!'
Dit was de derde rijles voor Zen en mij als combi van mijn super-instructrice Marisca. We zijn heel hard bezig geweest met losmaken en rechtrichten aangezien Zen het erg lastig vind om rechts los te laten en buigen. Om dit voor elkaar te krijgen moest ik boogjes rijden (slalomen): om en om boogje links, boogje rechts. Als deze boogjes gelijk zijn recht uit en zodra hij scheef wordt weer opnieuw beginnen. In het begin was dat bijzonder lastig voor ons allebei, maar aan het einde van de les konden we een heel eind echt recht uit

Mijn houding is niet echt om over naar huis te schrijven, ben ik me van bewust en hard mee aan het werk maar tijdens deze les hebben we hier eventjes niet op gelet (anders werd het wel heel moeilijk voor arme ik
). Zen's hoofd-houding vind ik momenteel niet belangrijk, hij mag z'n koppie overal heen gooien als hij maar op achter en recht loopt.Voor ik commentaar op mn zweep krijg: ja, ik houdt hem omgekeerd
Een tik(je) geeft niet de reactie die ik wil zien, en op deze manier kan ik met een hele lichte beweging een perfecte (voorwaardse) reactie krijgen.1. Instappen

2.

3. Gelukkig is het wel leuk

4. Boogje, heel charmant

5. Recht!

http://jss.octet.nl/Zen/300308/070.jpg
6.

7.

8.

9.

10.

11. Ziet er wel een beetje heel lomp uit

12.

13. We kunnen het wel

14.

15.

Bedankt voor het maken van de mooie foto's RianneH
Ben echt jaloers dat je les hebt van Marisca!!!
Maar het ziet er wel goed uit.. je ziet dat hij tegen het einde meer wil zakken met zn hoofd

Mijn handen gaan ook overal heen, is soms ook de bedoeling want hij buigt echt -niet- (kan je ophoudingen maken wat je wil, hij reageert niet). Kan best dat dit de Bodt is, daar heeft mijn Instructrice wel les van gehad, maar ze neemt ook altijd veel mee uit andere hoeken