Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
MaaikeMo schreef:je moet niet echt op leeftijd kijken. je moet het voelen, je voelt vanzelf wel of een paar klaar is om een zwaardere oefening te leren. het ene paard heeft op zijn 5 nog moeite met op zijn eigen benen lopen, terwijl de ander misschien wel in het M2 loopt..

MarcoBorsato schreef:Nou dat is vet Sjielug! Aaaaah arm paardje
Sorry ik wilde even de penny uithangen... Maar je merkt zelf wel of je paard het trekt of niet... Pikt ie het snel op en is ie niet snel vermoeid? Mijn 2jarige doet nu ook wissels aan de longe, ben heel trots op mijn dressuurtalent
LoveNarco schreef:MarcoBorsato schreef:Nou dat is vet Sjielug! Aaaaah arm paardje
Sorry ik wilde even de penny uithangen... Maar je merkt zelf wel of je paard het trekt of niet... Pikt ie het snel op en is ie niet snel vermoeid? Mijn 2jarige doet nu ook wissels aan de longe, ben heel trots op mijn dressuurtalent
Ik heb even je profiel bekeken![]()
Mooie paardje hoor!
Is leuk om te horen
wiseguy15 schreef:Ik ben benieuwd welke oefeningen jullie je paarden aanleren en op welke leeftijd.
Mijn 5 jarige paard train ik nu op schouderbinnenwaarts, lichte travers, lichte appuyementen, wijken, eenvoudige galopwissels, en spelenderwijs vliegende wissels. Mijn paard is erg leergierig en bied ontzettend veel aan, daarom durf ik op het moment ook wel iets meer van hem te vragen omdat hij zich anders snel verveeld.
.