Omdat ik voor het eerst een topic over mijn drolli op HAW aanmaak zal ik eerst eens wat informatie over haar geven
: -Full Mountain's Melissa.
-Newforestpony.
-Bijna 14 jaartjes jong.
-1.53 meter. (E-pony dus) En precies net zo groot als mij!

-V: Monday's Moscan M: De lijster's Mirella.
-Loopt nu met mij: L1 dressuur, L springen, en B SGW.
-Melissa, Lissy, lissypissy, suikerspin (van mijn instructrise
)-Wij rijden in kring Limburg-noord.
Lissy is een pony die graag zo hard mogenlijk voor je wil werken. Daarom vind ze dressuur ik niet zo leuk. (Ben ik met haar eens
) En springen+crossen vind ze helemaal geweldig. (Ben ik ook al met haar eens!
) Ze is nu drachtig, en op 14 april uitgeteld. Dus nog 2 weekjes. Dit word haar 2e veulentje. Als je nog meer vragen hebt ofzo, kijk maar in mijn profiel. Maar je mag het mijzelf natuurlijk ook vragen!
De website van onze stal is: www.fullmountain.nl Ik zou het ook heel leuk vinden als jullie daar ff op zouden willen kijken.
Maar dan nu de foto's:
1. Voor de 2e keer in het L springen:

2.

3.

4. En de barrage van die dag

5.

Hier 3 foto's van de afgelopen indoor limburgse. Het inspringen ging echt super, maar in het parcours werd het haar denk ik ook iets te veel met haar drachtigheid, en ben ik bij de laatste!!
hindernis in de bloembak beland. Toch zijn er wel wat mooie plaatjes uitgekomen.1.

2.

3.

Vorig jaar op de limburgse indoor in het B had ik de 3e prijs. Daar ook nog wat foto's van:
1.

2.

3.

Ook zijn wij de afgelopen SGW wedstrijd in Ijsselstein Limburg kampioen geworden. Helaas geen foto's van de cros zelf
Maar de dag erna hebben we wel foto's gemaakt met de deken enz:-

-

En haar super mooie hoofdje natuurlijk
-

dat was het dan weer
Commentaar op een vriendelijke manier is natuurlijk altijd welkom!
En een berichtje zou ik super leuk vinden! Doei doei
Groetjes Luca! 
En de man die mij altijd helpt, en waar ik ook heel blij mee ben, en die ook in het zonnetje mag staan!: