helaas stond de camera verkeerd ingesteld
maar ik zet ze er toch maar op!Ylana is bijna 6 en 1.45 hoog.
meer info; profiel
de foto's;

en het buurmeisje nog even uitstappen!

graag opbouwend commentaar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik zet ze er toch maar op!

MariekeS_ schreef:een vraagje? Heb je ook les? Dan kan je misschien vragen of je intructeur/rice je telkens wil wijzen op het feit dat je onderbeen een eigen leventje leid
het ziet er inderdaad gespannen uit, maar ze loopt toch lekker. ze trekt niet en dat probleem had ik met een trensje dat ze elke keer de teugels uit m'n handen trekt.
nou mooi, dan komt het zeker goed! Veel succes...het is zeker een paardje om trots op te zijn

polly2 schreef:Leuke Fjord.
Jammer dat je zo met je handen op schoot rijdt...daardoor oogt het gelijk wat geforceerd, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
:
Probeer eens een boommaat breder, of een voorsingel. Bij mij hielp die combinatie erg goed, waardoor hij ook stukken beter liep (een zadel heeft meer invloed dan over het algemeen word gedacht! dat merkte ik zelf dus ook.. )
mootjah schreef:polly2 schreef:Leuke Fjord.
Jammer dat je zo met je handen op schoot rijdt...daardoor oogt het gelijk wat geforceerd, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
op foto 6 zie je dat ik echt niet geforceerd rijdt, het lijkt net of ik ontzettend loop te trekken maar dat is niet zo..
mootjah schreef:oke, sorry ik had het verkeerd begrepen!