(beejte dikke) Larissa @ work aan longe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

(beejte dikke) Larissa @ work aan longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 15:14

Vandaag mooi weer , dus Laris maar is weer lekker aant werk gezet! Vork
Madam was na de tijd helemaal op , tja wat krijg je als je je de hele dag volstopt Clown Knipoog
Ben nu besig met haar weer opnieuw te beleren, ze heeft nog moeite me lager ingesteld te lopen maar gaat al een stuk beter Vork Koe
Heb een aantal foto's gemaakt en dit zijn ze geworden ( wel met de mob gemaakt Knipoog) :

Ben pas foto's begonnen maken , bij het draven Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en natuurlijk nog even zonder elastiek! uitstappen Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

een tevreden baasje , een moe beestje en een lekker hoopje hooi Vork Vingers aflikken

Afbeelding

Afbeelding

SuzanLarissa

Re: (beejte dikke) Larissa @ work aan longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 15:51

zag trouwens net dat de titel een spelfoutje heeft Tong uitsteken oeps Knipoog

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:09

Wat een enorm leuk beestjj Lachen!! Is ze drachtig geweest? of lijkt dat alleen o ?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:14

Wat een leukerd! Vind echt dat ze op die laatste foto een heeeerlijk koppie heeft! Ja

Ik zou alleen niet longeren met elastiek. Paarden vinden het heerlijk om erin te gaan hangen, met als gevolg dat als jij gaat rijden, ze ook lekker in jouw handen gaan hangen. Zo kan ze zichzelf hierin alleen maar sterker maken.
Misschien longeren met touwtjes/bijzet/dubbele longe of pessoa?
Succes Knipoog

Edit: nu ik de foto's zo nog eens bekijk, zou ik echt een Pessoa aanschaffen. Mijn paard liep voorheen precies zo, achterhand er totaal niet onder en beetje hangen in de elastiek. Na een maand of 2 met de Pessoa gelongeerd zet ze plots haar achterhand er echt ónder en hangt ze ook niet meer in mijn handen met rijden, heerlijk! Lachen

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 17:19

nina: neej ze is niet drachtig geweest Tong uitsteken ze is gewoon dik! Tong uitsteken

en focussed: bedankt voor de reactie;), heb eerst altijd met bijzet gelongeerd, geen idee waarom nu niet meer mja, misschien ga ik het dan proberen met een passoa. en ik rij vaak ook met elastiek , omdat ze gewoon veels te sterk is . Maar zal gaan kijken ervoor Lachen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:59

SuzanLarissa schreef:
nina: neej ze is niet drachtig geweest Tong uitsteken ze is gewoon dik! Tong uitsteken

en focussed: bedankt voor de reactie;), heb eerst altijd met bijzet gelongeerd, geen idee waarom nu niet meer mja, misschien ga ik het dan proberen met een passoa. en ik rij vaak ook met elastiek , omdat ze gewoon veels te sterk is . Maar zal gaan kijken ervoor Lachen

Kijk, van die elastiek wordt ze alleen maar sterker. Ze kan haar hele hoofd erin laten rusten en lekker een beetje hangen.
Paarden houden van een elastische hangplek, bijv. een elastiek of jouw handen. Nu leert ze dat ze lekker mag hangen in die elastiek. Als jij dan die elastiek eraf haalt denkt ze :" Hé ! Lekker weer elastische handen, kan ik weer lekker hangen" , met als gevolg dat ze dus ook in jouw handen gaat hangen. Snap je me nog Tong uitsteken ?

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:05

Ja ik snap je helemaal Tong uitsteken Haha! ga der voortaan wel longeren met bijzet Knipoog en als het goed gaat dan zonder ook , maar waarschijnlijk kom ik niet zo ver. heb namelijk gehoord dat de eigenaar maar 50 euro wil meebetalen aan een nieuw zadel en dat gaat mij qua kosten te hoog komen.
Mja daar is ze niet minder lief om Vork bedankt voor de tip !