Met inrijden liep ze erg fijn. Mijn eerste proef begon heel goed maar mijn voorlezer liep op een gegeven moment 3 onderdelen voor dus toen was ik het even kwijt helaas maar de schade viel mee.. Wel ging de rest van de proef helaas iets minder..De 2e proef ging redelijk maar was een beetje te braaf gereden naar mijn zin en mijn concentratie was verdwenen..
Nadat ik had uitgestapt wilde ik naar de trailer toe stappen, ik denk ik doe meteen een rondje over het terrein dat is een goede oefening. Maar oen we net het terrein opwaren ging ze uit het niets met 4 benen de lucht in en viel ik eraf. Keihard op het asfalt..
Resultaat is een avond in het ziekenhuis met als conclusie hersenschudding en flink wat kneuzingen.. waaronder neus nek ribben stuitje elleboog.. Heb me weleens beter gevoeld..
Maargoed had in mn eerste proef 187 en was 2e.. onder mij had verder niemand meer winst.
In mn tweede proef was ik eerste met 186 en de enige met winst.. Er waren geloof ik 9 deelnemers..
Ben niet helemaal tevreden over mijn proeven en de afloop maargoed toch weer 2 winst en nu L1+6
Hoop echt dat het snel weer wat beter gaat want zou zaterdag naar Laurens van Lieren gaan en zondag clubkampioenschappen..
En hier dan (eindelijk
) de foto's! (alles staat wel een beetje door elkaar)

Klaar!

Dekentje goed doen..
En de mooiste wil ik voor het laatst bewaren!

vind het echt een super foto alleen jammer van de kwaliteit.. Maar het was super bewolkt en regenachtig dus niets aan te doen..
Ben benieuwd naar jullie reacties ook rijtechnisch commentaar is welkom!
)
Enige puntje is dat je je onderbenen over het algemeen wat verder terug moet leggen zodat ze in de lijn schouder-heup-hak liggen.
!!